onsdag 14. oktober 2009

Heldige meg..

Jeg føler at jeg har det fantastisk bra om dagen, jeg har familie som stiller opp og kommer masse på besøk og småtten elsker å være sammen med dem! Jeg skal på jentetur til London imorra (tjoho:-) og jeg VANT en bloggkonkurranse hos Linda :-)

Her er noen bilder fra mamma og lillebror på besøk igår (glemte å ta bilde av deg lillebror, beklager det... Lover å gjøre det godt igjen!) og de var med & badet småtten. Jeg var så heldig at de tok med seg småtten ut en times tid, så jeg fikk ryddet litt også!!! I tillegg hentet vi mamma / mormor på toget og småtten var helt i ekstase da toget kom inn på perrongen. Han ville veldig gjerne kjøre toget selv, men da mormor kom ut og gav ham en klem var det greit, da sa han bare "hadet toget" :-) Søte gutten min. Heldigvis har de temaet "tog" i barnehagen denne måneden, så neste uke skal de ut og kjøre tog! Kjenner jeg gleder meg på hans vegne:-)
Vi storkoste oss iallefall med fiskeboller i karrisaus og pratet om alt mulig. Lillebror var på intervju på ny jobb i Oslo igår, så jeg krysser fingre og tær for at han får den:-) *krysse*

Småtten ligner nok litt på meg allikevel; konsentrerer seg KUN med tunga ut av munnen, hehe...
Her tuller han og mormor i badekaret.

Idag kom pappa / morfar på besøk og de koste seg ute lenge. Siden det har flyttet en kanin inn under verandaen vår, så prøver småtten hele tiden å få den ut. Han lå med en gulrot like under der og ropte "ninen, ninen" Den kom utrolig nok ikke ut (!?!?!)...

Her er både morfar og småtten som prøver å lokke den ut.

Om 24 timer sitter jeg på flyet til London, ME LIKE:-) Shopping, shopping og shopping. + at vi skal spise på Jamie Olivers restaurant Fifteen da.

Heldige meg:-)


7 kommentarer:

Line! sa...

GOOOOD TUR TIL LONDON!! =)
Og kos dere på flott resturant.

Unknown sa...

Ønsker deg en kjempetur til London! Kos deg :) Klem fra Elin

Størstepia sa...

Line: Takk!! Regner jo strengt tatt med at Jamie selv serverer oss, hihi, og god mat lager'n jo alltid:-)

Elin: Takker og bukker, jeg skal garantert kose meg:-)

Linda S sa...

Ha ein fin tur! Koselige bilder :)
Ja, eg treng adressa di så eg kan sende deg premien. Eg la inn mailadressa lenger nede i innlegget mitt, så viss du tar turen innom der igjen så finn du den :)

Størstepia sa...

Hihi, så moro;-) Du får ha flere konkurranser altså!;-)

Kathleen sa...

London! Misunnelig!

Kose deg masse, gleder meg til å se bilder når du kommer hjem igjen!

Driver dere med gjenbruk av ketsjup flasker :P Artig Artig

Størstepia sa...

Hihi, ja, London blir bra vettu:-)

Katshupflasker er gode å ha i badekaret vettu, så kan han sprute litt på mamma og pappa:-)