lørdag 10. oktober 2009

Lørdags formiddag

Idag var det alldeles strålende vær, så jeg og småtten gikk oss en lang tur. Etter vi hadde handlet matvarer, så stoppet vi på lekeplassen igjen. Vi lekte og koste oss en stund før vi ruslet hjemover og så på bilene og bussene og traktorene og lastebilene og gravemaskinene:-)


Høststemning.

Neste uke skal klassen min begynne å strikke i kunst & håndverk. Det er NOEN år siden jeg strikket kan dere si, så jeg måtte rett og slett øve meg litt. Så nå har jag lagt opp strikketøy til 19 elever og jeg har prøvd meg litt på en egen. Det går forbausende fort å lære det igjen... Problemet nå blir bare å lære det til 19 elever...

Syns nesten jeg var litt flink?!?! (Vet at ikke det ble så pent altså, men jeg mistet INGEN masker, hihi, og det pleide jeg å gjøre...)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Er selv lærerstudent og synes det er spennende å lese en blogg av en lærer! Husker selv da vi skulle lære å strikke, blir nok en spennende erfaring å ta med seg videre. Lykke til :)

Størstepia sa...

Takk;-)
Får håpe du finner noen tips du kan bruke her da:-)

Line! sa...

Om mulig, så er jeg ENDA dårligere til å strikke enn til å bake!!
Så burde egentlig være sånn "gjesteelev" i klassen din til uken jeg =)

Monja sa...

Så koselig innlegg...jeg kan ikke strikke jeg heller...så lurer på om jeg skal joine Line, og roppe opp som gjesteelev;)klemmer

Størstepia sa...

Line: hehe, du er søt altså:-) Bare å troppe opp, 5. + 6. time mandag setter vi igang!

Monja: Takk! Bare å komme du også:-)

Line! sa...

Hehe! Synd det var AKKURAT 5. og 6. time a gitt.. Padsser nemlig såå dårlig inn i timeplanen min den dagen!
Kos deg videre i kveld. =)

Stine sa...

Du får ta med litt strikketøy til London.. .så kan du lære meg på flyet bort... for det må kastes i London desverre... trenger alle gram og kilo tilgjengelig for shopping! :) 4 dager igjen nå!!! :)

Størstepia sa...

Hihi, nei, her skal det KUN være med viktige ting;-) Trenger jo alle kiloene vi kan! Gleder meg MASSE MASSE!!!