mandag 26. oktober 2009

Skal, skal ikke...

Sitter og strikker og tenker litt...
Huset var selvfølgelig helt drømmehus, og vi vil gjerne ha det.

Men prisen er helt hinsides, og vi har nok ikke mulighet til å by det de ønsker. Vi klarer å henge med litt, men tror ikke vi skal begynne å by. Med en gang noen byr, så er vi nok dessverre ute av dansen... Men, men. Er jo så kjipt at et sånt drømmehus glipper, men vi får bare vente å se. '

HÅPE, HÅPE, HÅPE!!!

Håper dere der ute også krysser fingrene for oss altså:-) !!!

Så nå sitter jeg da her og strikker litt, og tenker på åssen det kan bli om vi får nytt hus. Tør ikke tenke FOR mye da, for da jinx'er jeg det bare, hehe:-)

Får vi huset for det vi ønsker må vi allikevel leve litt mer sparsommelig framover. Da snakker vi lite reise (buhu) og First Price. Det går nok greit en periode det altså, vi får bare bruke de mulighetene vi har, med leilighet på Hafjell, hytte ved sjøen og leilighet i Spania. (Det spørs egentlig mest på flyprisene til Norwegian, hehe, og de er ikke alltid like snille...) Så egentlig skal vi ikke klage. Er bare det at jeg er litt redd for det med mye lån. Nå som renta er lav er det jo helt ok, men hva om renta blir det dobbelte??? Da blir det vel nesten ikke råd til First Price engang:-) Men vi får vel bare se. Hadde vært fantastisk med nytt hus, lover å holde dere oppdatert:-) !!!


Strikking i klassen går sånn halvveis:-) Det er 3 av gutta som har falt helt av lasset, så de satte jeg til å fingerhekle istedenfor. Han ene skjønte ikke helt det heller, hihi:-)

Var forresten 8 stk borte i klassen min idag, får håpe det ikke er svineinfluensa!!!
Ha en flott mandagskveld og ellers en super uke!

4 kommentarer:

Line! sa...

Spennende med huset da! Må jo bare ønske dere lykke til. Kan tenke meg det er noen "få" tanker som flyr igjennom hodet ditt nå om dagen da ja =)
Fingrene er krysset her!

Størstepia sa...

Takk:-)
Vi krysser både hender, fingre og tær vi her:-)

Kathleen sa...

HÅPE HÅPE! :)
Jeg tenker baner i nytt hjem jeg også, men vi MÅ vente! Har jo akkurat kjøpt nytt :P
Det er så rart med det man vil ha og det man har...

Størstepia sa...

Ja, rart det der;-) At man alltid vil ha det man ikke har...
Men hva er vel livet uten drømmer?!:-)