torsdag 1. oktober 2009

Speedshopping

Ista fikk vi barnevakt i ca 1 1/2 time, (før svigers skulle ut på middag) og da var det speedshopping som sto på programmet! Vi kastet oss i bilen og løp inn på kjøpesenteret "vårt"; La Cañada. Her ser dere resultatet:
Småtten fikk mest (hehe), her et sett fra Bennetton.
Zara ble også besøkt, en joggedress og duffelcoat til småtten der.
Ellers ble det en Adidasjoggedress og trikseball.
Siden sekken min "spjæla" på vei ned, måtte jeg ha meg en ny en. Denne syns jeg var kul og den kostet 40 Euro. (Ca 350,-)
Ellers fant jeg denne + en annen kul strikkajakke på Mango.
Denne fant jeg på Pimkie, den er grå, hvit og lyserosa. Me like:-)
Har litt barnevakt imorra også, og da skal jeg se etter vinterjakke + at vi skal spise en god middag ute. Eneste gangen denne ferien,hehe:-)

Ingen kommentarer: