torsdag 29. oktober 2009

Vinterkonkurranse :-)

Nå tenkte jeg at det var på tide med en liten konkurranse her hos meg, nå som vinteren nærmer seg med stormskritt. Hva det er er en hemmelighet, men det er godt å ha på kalde vinterdager:-) Lover heller ikke at pakken blir så fin som dette, men jeg skal gjøre mitt beste!
Konkurransen går ut på følgende:
  1. Legg deg til som følger av bloggen min (1 lodd) (eller om du allerede er det da:-)
  2. Link til meg på bloggen din, bruk gjerne det samme bildet, og fortell at jeg har en konkurranse (1 lodd) (og legg igjen en kommentar, så jeg ser at du deltar:-)
  3. Hva er favorittbutikken min i London? (1 lodd)

LYKKE TIL!!!

PS: konkurransen vil pågå i 2 uker. Altså fram til 12. november.

14 kommentarer:

Gro Marit sa...

Jeg har linket til deg på bloggen min, men får dessverre ikke lagt meg som følger, fordi jeg har blogg.no :( Favorittbutikken din er Primark, ble jo veldig lett for de som kommer etter meg :P hihi

ELIN sa...

Å så moro med konkurranse :) Jeg linker i vei, og følger deg gjør jeg jo allerede. Primark er favoritten din! Ønsker deg samtidig en riktig god helg. Klemmer fra Elin

Linda S sa...

Følger er eg allerede, og no har eg lagt ut link til konkurransen din her: http://lindas-sted.blogspot.com/2009/10/vinterkonkurranse.html
Favorittbutikk=Primark

Camilla- casual living sa...

Tuuusen takk for awardsen:) Det satte jeg veldig pris på. Nå ble jeg kjempe glad altså,virkelig. Tusen takk.

Skal melde meg på konkuransen før fristen går ut også. skal bare øve meg på å linke til;)


Ha en strålende helg.

Monja sa...

Jeg er ikke i nærheten av å kunne linke,hehe,og følger er jeg jo allrede;)og PRIMARK ER FAVORITTEN DIN;) klemmer fra Monja

Kathleen sa...

Jeg trekker 2 lodd, med Harrods som favoritt butikk! (Det er kanksje ikke en butikk? Men alle de jeg kjenner som har vært i London prater alltid om Harrods :P)

Kathleen sa...

Pia!! Jeg så plutselig at det stod hvilken favoritt butikk du hadde og ikke hvilken jeg hadde! :)

Din er jo Primark (Ja, jeg sniktittet på hva de andre hadde skrevet.. )

Ha en finfin kveld!

Myntebo sa...

Denne må jeg være med på! Følger, linker og krysser fingrene! Primark ser ut til å være din favorittbutikk ;-)

June sa...

Heia! Kom plutselig over bloggen din. Kjempefin! :)
Vil veldig gjerne være med i konkurransen din og tar 3 lodd!
Gjør som de andre og sier at favorittbutikken din er Primark, hehe! :)

Ha en fortsatt fin torsdagkveld!

-June

ingrid sa...

Så gøy med konkuranse!!wihii!Primark er favorittbutikken din!!
Har lagt meg til som følger!!
To lodd altså!:D
Kjempe koselig side!!

Camilla- casual living sa...

Holdt på å glemme dette jeg nå.

Favoritt butikken din er Primark.
og følger er jeg alt.

så det blir to lodd på meg, for jeg klarer ikke å linke til, enda jeg prøver:(
så da håper jeg på litt vinnerlykke, for det har jeg vist heller aldri.... så jeg krysser alt jeg kan!

klem

Trine Lise sa...

http://trinesverden.com/2009/11/11/st%C3%B8rstepias-bekjennelser-har-konkurranse/

Jeg er med :) Er følger, skrevt innlegg og din favoritt butikk er Primark :)

Ha en fortsatt flott dag :)

Kathrine H sa...

Spennende med konkurranser, så jeg blir selvsagt med!

Jeg er følger og har linket til deg i min blogg - og favorittbutikken din i London er Primark, så jeg tar 3 lodd. :o)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Å, dette vil jeg være med på :) Lat meg til som følger og skrevet om deg, så to lodd på meg :)

Ha en fin kveld!