tirsdag 11. august 2009

Shoppings til småtten

Shoppingen er det ikke noe å si på i Budapest. Etter jeg ble mamma, så tar jeg meg selv i å se på klær & ting til poden og rent glemme meg selv. Innimellom altså. Jeg klarer ikke HELT la være å se etter ting og tang til meg selv, men det er så utrolig morsomt å finne noe til småtten. Budapest var inget unntak...
Her ser dere meg og mannens fangst til småtten:
en trebil som er et puslespill (det klarer han vel å legge sånn ca når han er 5 år, hehe)
liten Adidasfotball
vintersko. (de kostet ca 140,-!!!)
På Zara hadde de fått MASSE fint til gutter nå. Det er veldig opp og ned der syns jeg, og denne str er ofte plukket ut, men nå var det mye fint, så jeg rasket med meg en joggedress + bukse + genser i samme serie. OG, jeg fant hvite sokker i riktig str! På H&M tar de nesten ikke inn sokker i str 22-25, så jeg har slitt meg halvt i hjel i sommer for å finne hvite sokker (og andre farger for den saks skyld:) i riktig str. Nå begynner snart strømpebukse sesongen - da var det vel ikkenoe sjokk at jeg endelig fant sokker...
Var også på salg på Benetton og fikk rasket med meg den søte røde t-skjorta (som han kan ha mørkeblå genser inni - da kan han bruke den i høst og:) og den mørkeblå collegejakka. I tillegg fant jeg noe sommertøy han kan ha neste år. Alt i alt en bra fangst syns jeg. I tillegg er det bare 1 1/2 mnd til jeg skal til Spania - da er det også et par plagg som tilfeldigvis detter ned i skuffen til småtten, hehe...

Sov godt alle sammen!!

4 kommentarer:

Line! sa...

Utrolig fine de klærne fra Zara! Er ikke så lett å finne noe til gutter syntes jeg, men det der var virkelig min smak!

Størstepia sa...

Ja, også er jeg så glad i litt kule og fine joggedresser, det er ikke så greit å bevege seg i stive olabukser...

Line! sa...

Helt enig.
Og joggebukser er jo helt klart mest behagelig under dresser osv.

Linn sa...

De er kjøpt på biltema:)