lørdag 15. august 2009

Høst??

Idag da vi kjørte ut for å handle, så jeg disse fuglene på vei sørover:
Siden regnet plasket og det var surt ute, lurte jeg et lite øyeblikk på å bli med dem...
Virker som om høsten har kommet hit nå. Kaldt og surt ute. Minsten har fått rennende nese igjen, så nå må virkelig høsten være her. Stakkars liten, han slet med å sovne ikveld fordi han ikke fikk puste gjennom nesa. Vi får håpe at han er bedre imorra..
Men vi var iallefall å handlet på Biltema, mannen skulle ha noen planker til å lage hyller i garasjen, og jeg ville ha noen klosser til småtten. (fikk ideen fra Linn sin blogg) Jeg fant klossene, men småtten fant selvfølgelig en pakke med mange biler... Han tok de ut av hylla og begynte å gå mot rullefortauet og jeg fikk ikke ta de fra ham:-) Så da var det ingen bønn utenom å kjøpe de til ham:-) Se hvor konsentrert han er når han skal ta de med til kassa, hihi:-)
Da vi kom hjem var det første han gjorde å åpne pakken sammen med pappa'n. Det var stor glede i lengre tid og far & sønnlekte leeeenge med biler mens mor lagde taco:-)
Ikveld har vi bare slappet av, sett litt på tv, kost oss med Villa Champagne brus (skeiet ut ordentlig med andre ord, hehe... Ikke noe brus eller godis på hverdagene..) og sittet & hørt på uværet ute. Imorra skal vi på dampbåttur på Kornsjø, krysser fingrene for bedre vær!!!
Ha en kos lørdagskveld!

4 kommentarer:

Mona sa...

på Kornsjø har familien til min kjære hytte:)det er en rød hytte ved vannet på norske siden:)kjempe fint der,var der sist helg,og tipper på at dampbåten turer forbi der,,den går ihvertfall fra brygga på motsatt side:)

Størstepia sa...

Å, så koselig da:-)
Skal se etter en søt rød hytte nede ved vannet på andre siden jeg!:)

Anonym sa...

Höres ut som at dere har hatt det veldig koselig til tross for surt vär. Fint at du skriver sü mye pü bloggen! Für innleggene dine rett i epostkassa mi, sü jeg leser hver gang jeg kommer meg pü nett. Om en time drar jeg til München pü ICE-tog! :D

Størstepia sa...

Å, så koselig at du leser alle innleggene mine da;-) Da får du jo med deg litt av hva som skjer her hjemme og?!?!:-)
Kos deg videre snuppen, gleder meg til å høre om fortsettelsen! Tog pent:-)