lørdag 26. november 2011

Kickstart på julesesongen

I dag har vi fått en liten forsmak på jul
med julekonsert. Småttens barnehage har
nemlig det hvert år, og jeg får en tåre i øyekroken
hver eneste gang. Småtten hadde forbedret seg litt fra
julekonserten i fjor (se HER) og tittet rett fram omtrent hele tiden.
Litt ukonsentrert til tider, men jeg er kjempestolt av hvor flink han var!!
Lille søtnosen min!
(Han danset til "All I want for christmas" og var en av de hellige tre konger:-)

Jeg har også hengt opp julestjerna i kjøkkenvinduet idag,
og jeg skjønner godt hva man mener med "Den blå timen".
Det var helt blått ute, selv uten snø og julestemning.
Nå gleder vi oss til "Jul i Blåfjell" begynner til torsdag!
Wiiiii, jeg elsker jula og alle forberedelsene!!!


Har ikke sånn skikkelig julestemning ennå,
men tror jeg må lage meg litt gløgg, samt
ta fram røkelsen imorra, og DA håper jeg
på å finne den!!
Har dere julestemning?

9 kommentarer:

♥ Netta ♥ sa...

Så herlig lillemann var, ser ut som om han koste seg skikkelig. Kjempehyggelig at barnehagen setter opp juleforestilling :-)

Her er røde gardiner og stjerner hengt opp i dag, men julestemningen er fortsatt ikke særlig tilstede, selv om det hjalp å høre på Kurt Nilsens jule-CD. I morgen skal minstemann feires behørig med hele to bursdager :-O Han gleder seg og jeg gruer meg - hi, hi :-)

Ha en fortsatt fin helg!

Klem
Netta

No.15 sa...

Skjønner godt du blir rørt :)

Her har vi også ordnet litt til i morgen, med adventsstake og julestjerne. Vi har forresten nesten lik stjerne. :)

Kos deg i morgen. Tror kanskje vi må kjøre på med litt røkelse her også for å komme i rette stemningen, for ute striregner det.

Klem, Lise

Guttemamma sa...

Jeg har julestemning:-),men savner snø da...Neste år, om du er tilbake på skolen, da kan du ikke unngå julestemningen på denne tiden vettu!
Så fin sønnen deres er:-)
Klem♥

metanoia sa...

flott ny header du har fått :) og koselig innlegg :)

InstatreffNorge sa...

Åh så fin juleheader du har fått deg vennen :) Like it! Skal prøve å få til en photoshoot en dag jeg også, så det blir noen julekort...tror det kan bli vanskeligere enn ifjor men;)

Jeg pynta litt og satt opp adventsstakene igår, i og med at jeg jobber i hele dag:P Har kjøpt meg sånn fin stjerne jeg også, de var jo i alle interiørbutikker brått:)

Så vakker gutten din er:) Skjønner kom at det kom noen tårer der:)¨Gleder meg til oppvisninger jeg også:):)

Klem klem

Joy sa...

Hej söta du!
Här har det inte varit så väldig julestämning, men den kommer mer och mer nu när det börjar närma sig jul.
:)
Så fina bilder från julfesten i barnehagen... All I want for Christmas är en av mina favorit-julesånger!

Önskar dig och dine en riiiiktigt god 1: advent!
Kram Joy

Kristin sa...

Hei, og takk for koselige hilsener! ... så fin juleside du har laget! Forstår godt du blir rørt og stolt av den flotte gutten din på julekonsert... :)
Julestemning? Nja... har fått opp adventstaken og noen lilla duker... heldigvis er det noen uker til jul...
Klem, Kristin

Rosehagen sa...

Hei.
Så fint med julekonsert i barnehagen. Viktig med tradisjoner.
Her snør det og jeg har lufter joggeskoene i snøværet. Snart er det boller og varm sjokolade.

Ha en flott adventstid;)

Klem fra Ann-M.

BergenButler.no sa...

Skjønn gutt du har:) Har julestemning, men håper på snø, alt dette regnet og vinden.......

Fin adventssøndag
Klem
Kjersti