onsdag 23. november 2011

Mine Kremmerhuset julefunn

Endelig er det på tide å dra fram julepynten fra tidligere år,
OG å shoppe noe nytt.

Forrige uke gjorde jeg akkurat det,
nemlig shoppet litt nytt.
Ikke noen hemmelighet at jeg er en stor KremmerhusetFAN,
og julevarene der i år var jo bare herlige.

Her er et lite bilderas av mine FUNN;


Julesjokolade passer GODT i denne skåla merker jeg:-)

Gleder meg til å sløve på denne herlige puta i sofaen,
med litt gløgg i koppen, pepperkaker og kanskje
en god julefilm ?!:-)


Disse lysestakene husker jeg fra jeg var liten,
tror de blir flotte med røde lys i !


Denne søte julejenta skal stå i gangen,
og der passer hun nok perfekt inn;-)


HER kan dere se ønskelisten min på Kremmerhuset,
og over her altså det jeg endte opp med.
Det blir nok en tur til innom før julen ringes inn
har jeg på følelsen av:-)

Tusen takk for alle koselige kommentarer på bad-innlegget mitt igår,
er så gøy at andre liker det når man har jobbet lenge med det!
God onsdagskveld til dere alle,
her blir det litt rydding før jeg tar meg en bloggrunde hos dere!!

8 kommentarer:

Randi sa...

Så koselige juleting du har kjøpt! Var en snartur innom Kremmerhuset idag, men hadde så dårlig tid at jeg nesten var bare rett innom og snudde. Kanskje like greit mht lommeboka, men kjenner at jeg MÅ innom en tur før jul.
Så utrolig lekkert bad under her da, skikkelig elegant og gjennomført. Likte veldig godt stilen:) Og toalettet var jo bare prikken over I`en da! Så flinke dere har vært!!
Ha en fin kveld:)
Klem

Hege sa...

Så flotte juleting...og herlig julerød farge!
Elsker den søte nissejenta..hun tror jeg også skal få bosette seg hos meg,hihi.

Klem Hege-mamma til 3

Mona Christin sa...

Du er en kremmerhus-lover. Men de har jo mye fint da. Må innom før jul. Ønsker meg de små sinkhusa til juletreet.

Gjestetoalettet er kjempefint. Og jeg som trodde doen var tv... Hihi. Jeg synes ikke du skal høre på de damene hos Fargerike, det er ikke alltid de vet best. Tror jeg hadde digga tapet med tekst, selvom den du har også er veldig fin.

Vi prekæs...

Klem Mona C

Elin sa...

Så fine juleting:)..Jeg elsker rødt til jul, det må liksom være det for det har bestandig vært slik:)
Tradisjonene sitter i sjelen:)

Ønsker deg en fin kveld:)

Klemmer Ea

Unknown sa...

Så mye fint du har kjøpt deg;)
Puten med tekst er bare knallfiiin ♥

Klem Line

angie sa...

soooo süß!!! zuckersüß ist die kleine puppe!!! liebe grüße von angie aus deutschland

Mona sa...

Liker,liker,liker!!!!

Frihet sa...

Ja mye flott på kremmerhuset ;)