torsdag 10. november 2011

Bloggtreff i Fredrikstad

Endelig er det klart!!!
KLM inviterer til storslagent bloggtreff i Fredrikstad

LØRDAG 14. JANUAR 2012.


I går falt de siste brikkene på plass,
og vi er både stolte og glade over å kunne invitere dere til:

  • Wilmas Hus i gågaten i Fredrikstad, 14.01.12 kl. 18.00.
    Her vil dere få navnskilt, få muligheten til å mingle litt, shoppe med noen % og høre på lokale designere. HERLIG!
  • De Luna på bryggepromenaden i Fredrikstad er stedet vi skal være hele kvelden og uti de små timer. Det blir lukket kun for oss med god mat og enda bedre drikke. Her vil dere få goodie bags og utover kvelden blir det også lotteri med flotte premier! Muligheten er også stor for at det er DJ der som spiller masse god jentemusikk vi kan danse til:-)
Det vil koste 200,- pr hode, og dere betaler når dere kommer.

Denne muligheten vil du IKKE gå glipp av,
meld deg på så fort du har mulighet til
storstepia(a)hotmail.no
og husk det er 50 plasser, så her er det førstemann til mølla!:-)

HER kan dere se Monas innlegg!
HER kan dere se Lises innlegg!

Vi gleder oss masse, håper dere gjør det og!!:-)

Hvis dere vil hjelpe oss å spre det glade
budskap så kopier bildet over her og
legg det på bloggen deres !:-)

7 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Jeg har så lyst til å oppleve ting som dette, men jeg har to små, og siden puppen henger fast i meg, så må jeg nesten holde meg hjemme med minsten...

Mona Christin sa...

KLM. Kult!!

Mona C

♥ Netta ♥ sa...

Jeg er superklar for mitt første bloggtreff i Fredrikstad! Supert initiativ jenter :-)

Klem
Netta

Kristin Kreativius sa...

Så koselig det høres ut! Også Wilmas Hus da! :D Helén, den ene søsteren som eier butikken er min gode venninne, og neste helg skal jeg besøke henne:) Å, som jeg gleder meg! Og nå ser det ut som jeg må få til en husmorferie i januar og! DET hadde vært noe det!
Er det stor pågang, så jeg må bestemme meg kjapt?

Takk for at du blir med på lotteri! :) God klæm!

Fru Føreland sa...

Skulle gjerne vært med, men er såpass ny her i bloggverdenen så fikk det ikke med meg før det var for sent. Håper det blir mulig neste gang og at det blir i nærheten:)
Kos dere!

Anonym sa...

Jeg ser at fristen har gått ut, men jeg som er helt ny i blogglandia har ikke hørt om sånne bloggtreff før.
Hva er det, og kan hvem som helst melde seg på? Eller er det bare for erfarne bloggere som er skikkelig gode på interiør. Just wondering :P

Pernille Ulrikke sa...

Åå, det hadde jo bare vært helt fantastisk! Så synd at jeg oppdaget det først nå, helgen er allerede blitt planlagt :((