onsdag 16. november 2011

Husmorferie og herlige Lillehammer

Husmorferiens første kveld:

Baileys
jordbær
vin
ostepop
pizza
Idol


HERLIG !!!



Husmorferie er å sove til en våkner,
titte ut av vinduet og se dette:

Lørdagen startet med;
Shoppingtur til herlige Lillehammer sentrum.
Først gikk vi innom den lille sjarmerende interiørbutikken
Der ble jeg den heldige eier av to washi tape:-)


Så fant vi enda en herlig interiørbutikk,
Folk og røvere.
Sjekk bloggen deres HER.


Selvom jeg digget disse julepostkassene fra Bruka,
så kjøpte jeg heller julebollen deres:-)!
(Julegave til meg selv, for da får jeg det jeg ønsker meg:-)
Sto lenge & siklet på dette dukkehuset,
men siden hun bare er 8 måneder,
så kan jeg heller ønske meg et slik til henne neste jul.
Rosafargen på det var bare helt skjønn!


Alltid masse liv og røre i denne gågata.
Fullt på alle cafeer og harmonisk stemning.
Husmorferie er å spise på cafe og bare skravle og ikke ha dårlig tid!

Etter det gikk turen til Strandtorvet,
hvor bankkortet fikk kjørt seg litt:/
Men, er jo ikke hver dag en er på husmorferie og shopping!:-)

Lørdagskvelden var det deilig mat
og New York planlegging som sto i fokus,
og vi gleder oss ikke noe mindre nå, for å si det sånn!!


 
Søndagsfrokosten var nydelig!
Egg & bacon, te, appelsinjuice og ro & mak,
ikke hverdagskost å kunne spise og virkelig kose seg med maten:-)


Det hadde vært frost om natta,
så dette var utsikten vår søndag morgen!

Etter frokost gikk turen videre til Hadeland Glassverk,
det får dere mer om en annen dag!:-)

 

13 kommentarer:

No.15 sa...

ÅÅåh, det høres og ser fantastisk ut! :)

AKKURAT det dukkehuset har lillemor. Kjempefint.

Kos deg masse masse, og åååh jeg gleder meg til Baileys til jul kjenner jeg. hehe

Klem, Lise

mona sa...

Ah, hørtes ut som en herlig tur!! Og så mye fint du har funnet i butikkene :)
Jeg bodde faktisk tre år i Lillehammer mens jeg studerte, kjempefin by!

Annfrid sa...

For en nydelig helg! Det er så deilig med slike oaser i hverdagen. Nydelig butikker, med utrolig masse fint.

Klem fra Annfrid

Birthes Verden sa...

Høres ut som dere har hatt den helt fantastisk.
Kjenner jeg er litt misunnelig ja ;)

Klem Birhte

Kristin sa...

Såååå herlig med jenehelg!! Slappe av, shopping og god tid :) Jeg var også på jentetur i helga!
Nydelig det dukkehuset, kjøpte det i julepresang til tantejenta i fjor, blir masse brukt, og så er det så fint å ha framme i stua! :)
Klem, Kristin

kimberlee.blogg.no sa...

Hørtes ut som dere hadde det fin tur.. Den gata har jeg gått mange ganger og strandtorget har jeg vært innom. Jeg er født på Lillehammer.. Fin by..

Kristins rede sa...

Hadeland Glassverk er så bra:) Ettersom jeg kommer fra Hamar, så har jeg vært både på Lillehammer og Hadeland glassverk. Var faktisk sikkerhetsvakt i hoppbakken på Lillehammer under OL ;)

Tove `blogg verden sa...

Åh så gøy!!! Ikke vært i Lillehammer siden 1994 :P Jobbet som kokk under OL :D
Hæres ut som en perfekt helg!!
Klem Tove

Hege sa...

Så utrolig herlig dette hørtes ut. Skjønner godt at du har kosa deg maksimalt.
Og tenk for en herlig tur dere har å glede dere til :o)

Klem Hege-mamma til 3

Mia sa...

Lillehammer har så mange fine småbutikker som ikke finnes andre steder, Libertine og Folk og Røvere er mine to storfavoritter!

Unknown sa...

Åhh så ut som en super deilig husmor ferie. Gjorde godt for kroppen tenker jeg ;-) Så fine interiør butikker de har i Lillehammer a gitt!
Neste høst skal jeg på husmorferie til Praha eller Krakow. 4 jenter som blir 30år så det er 30 års gave til oss selv :p Spa helg med shopping og cafe ++, gleder meg allerede ;-)

Klem!

Mette sa...

Sa herlig dere har det! Det kjennes sikkert saaa godt ut. Kos deg videre!

Ingeborg sa...

Leste helt tilfeldig dette innlegget, og jeg bare MÅ kommentere det. Lillehammer er min barndoms- og favorittby, bodde der til jeg var 19. Forts. bor mange kjente der, og jeg håper på en tur i desember. Så flotte bilder du har tatt:)