mandag 7. november 2011

Hockeyskolen

Denne høsten startet småtten på hockeyskolen.
Det var tydeligvis stas, for han gleder seg til hver lørdag
han skal dit. Han spør hele uka om når han skal på
hockeyskolen for å gå på skøyter igjen? :-)


Pappa er med ute på isen,
og han er virkelig god å ha.
Det er ikke så lett å få orden på bena
og "isen er jo så glatt, mamma"
får jeg høre hver gang ;-)



Øvelse gjør mester og snart klarer han kanskje å stå selv?;-)



Det er litt rart at gutten min har blitt
så stor at han har begynt på idrett.



Snart skal han vel konfirmeres...

God mandagskveld !

9 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Så kjekt med hockey :)
Tenker det er godt med en pappa som kan hjelpe til på glattisen...
Når ser vi bilder av deg med hockeyskøyter på? ;)
Herlig gutt(er) du har.
Klem May Helen

Mona Christin sa...

Ja, det starter i det små. Plutselig trener dem hver dag. Nyt det mens det ennå er på barneidrettplanet. Vi foreldrene er helt gærne på kampene her. Men veldig moro da.

Vi sees på onsdag.

Klem Mona C

Inger-Lise sa...

Så gøy han liker det. Herlige bilder. :)
Guttene skal på skøyteskole med barnehagen i vinter, og jeg er kjempespent på hva de synes om å gå på skøyter. Håper jeg har turnusfri den første dagen så jeg kan være med! :)

Tindrande Auge sa...

ååå SÅ GØY! Det ser kjempe morsomt ut! tenker han koser seg skikkelig :) Kjekt du ville bli med på give awayen min, selv om det er en liten stund til hihi. Tenkte det var en fint ting å starte juleforberedelsene med en pakke til en heldig person ;) Og veldig lur ide ang julekortene. Kanskje jeg prøver det neste gang ;) så takk for tips og ha en fin mandagskveld videre" klemmer fra Nina

Annfrid sa...

Så kjekt, tenker småtten din koser seg på isen. Så ut som den store gutten din også koser seg:-)

Klem fra Annfrid

Elisabeth, innerst i veien sa...

he he, ja, det er bare å begynne på konfirmasjonstalen.

Trollet gikk også på hockeyskolen. Veldig ålreit. Men jeg ser de ikke er så strenge på hjelmbruken hos dere.... :-)

Whitebite sa...

oj,for en flink gutt!
Godt han er godt polstra og har en stødig pappa ved sin side!

Ser gøy ut!

mammaKine sa...

Så gøy! Og så skjønn han er. Ha en fin dag, klem fra meg :-)

Kristin sa...

Det så kjekt ut... har fått ishall i Haugesund også, så nå fikk jeg inspirasjon til å prøve det :)
Ha en fin kveld....
Hilsen fra meg :)