onsdag 9. november 2011

Bloggtreff in the making

I endel uker nå har jeg samarbeidet med 2 andre flotte bloggedamer.
Vi har nemlig lyst til å samle bloggerne i først og fremst Østfold,
men også fra Akershus og omegn. Det har ikke vært noe stort
arrangement her nede før, så da tenkte vi at det var på tide!

 
Det første lunsjtreffet hos meg;-)

De to andre bloggedamene er Lise og Mona fra Fredrikstad.
Dere kjenner de kanskje igjen fra bloggene, Lykke Lise og Mona Christins side?
Herlige er de iallefall og vi har hatt det kjempegøy med planleggingen!

Vi mailer og melder og ringer i hytt og gevær for å skaffe sponsorer.
Hittil har vi fått tak i masse og det er så utrolig GØY!!
Det blir både goodiebager og premier - jippi !!

Vi mangler bare lokale nå, så blir det annonsert på bloggene våre.
I kveld skal vi ut på frierjakt, for å finne et egnet lokale i Fredrikstad.
Treffet blir mest sannsynlig lørdag 14. januar, så om du bor i nærheten
eller bor i Bergen eller Tromsø og har lyst til å komme - så hold av
datoen (og bestill fly om du bor langt unna:-)! Vi skal prøve å få
til en billig hotellpakke om noen trenger det! Dette er først og fremst
et interiørtreff, men alle bloggere er selvfølgelig velkommen.
(det blir mye fokus på interiør, men selvfølgelig mest på
skravling, hygge og kos!!:-)

Vi gleder oss masse, håper dere har lyst til å dele en slik dag med oss!!
Følg med, påmeldingen er like rundt hjørnet!
(Og vi setter grensen ved 50, så her er det førstemann til mølla!!:-)

Ha en strålende onsdagskveld alle sammen!

9 kommentarer:

mona sa...

Så gøy!! Det har jeg jammen lyst til å få med meg jeg også, selv om jeg ikke er en interiørblogger..
Ja, plutselig vant jeg to giveawayer på to dager gitt - utrolig morsomt! Jeg har faktisk lagt inn en kupong med vikinglotto i dag også, syntes jeg måtte det nå som vinnerlykken plutselig har kommet denne veien. Hihi...
Ha en fin dag!
Klem

KROnPRINSESSENE sa...

Herlig initiativ ;)
Vi skal ha nytt bloggtreff her på disse kanter allerede i slutten av måneden.
Det er så utrolig kjekt å møtes slik. Føler jo vi kjenner hverandre fra før hi, hi.
Lykke til med planleggingen.
Klem May Helen

Marianne With Nor sa...

SÅ GØY!!! Skjer ikkje noko slikt her på Sunnmøre... Kanskje eg må få med meg eit par bloggdamer eg og, så kanskje det blir ein gong!

Takk for koseleg kommentar:-)

Ha ein fin dag vidare, vi skal til Alnes og knipse litt bilder!

Klemmer

Vilmelinas liv - Ellen-Marie sa...

Så gøy! Det må jeg prøve og få med meg!! Tusen takk for alle fine ord du legger igjen hos meg, Kjersti!!! Goklem!

No.15 sa...

Flott initiativ. Synd jeg bor så langt unna :(

Njei, HELT klar for baby blir man kanskje ikke. jeg er så klar som jeg kan bli, så tar vi resten etterhvert ;)

Ha en fin onsdagskveld du med.

Klem

Unknown sa...

Jippiiii, så KULI;)
Dette må jeg prøve og få til ja!!

Klem Line

Vimså sa...

Så moro at dere drar igang slike ting i Østfold. Hadde jeg bodd i området skulle jeg helt klart tatt turen.. Vi har ikke planer om noen tur til Sarpsborg rett over nyttår heller, men jeg håper det kan komme flere anledninger..
Uansett - kos dokk med forberedelsene..og shoppinglista til helga..:-)
Mari Johanne

Vivian sa...

Så gøy med bloggtreff:) sikker gøy å stelle istand også!

Takk- ja det blir spennende å flytte og det at barna ikke har begynt på skolen er så bra.
Hun største får faktisk et år i bhg på nytt sted før hun begynner på skolen og det tror jeg blir bra.
Selv er jeg jo i permisjon så jeg har litt tid til å lete etter jobb.
Blir en spennende vinter dette her:)
Klem vivian

Mette sa...

Sa artig og spennede dette hortes ut! Fantastisk tiltak! Er nok dessverre ikke i landet da, men er med dere i tankene!