torsdag 10. november 2011

Jentetur & shopping

I morgen er det duket for

J E N T E T U R !!!

Vi skal på Hafjell og på veien blir det nok stopp
både her & der. Første stopp er etter planen

I K E A !!!
Her kommer litt av handlelisten.
Håper de har mye av det jeg ønsker meg nå da!!
Fingers crossed !!



Planen er også å kjøre innom Espa for å gomle i meg verdens beste
sjokoladeboller og kanskje blir det en liten stopp innom
Strandtorvet. De har Kremmerhuset der. OG Name It. OG Åhlens.

Jentehelg, avslapping, sove to netter i strekk, shopping,
god mat, vin & Baileys ~ kan det bli bedre ??;-)
Nevnte jeg at vi skal skravle masse om New York turen som venter i mai??;-)

Håper dere alle får en super torsdagskveld!

10 kommentarer:

Birthes Verden sa...

Å det høres koselig ut. Barebittelittmisunnelig;)
Kos deg masse:)

Klem Birthe

June sa...

Hørtes herlig ut!!! Kooos deg!:)
klem

Randi sa...

Høres ut som en perfekt plan for helgen:)
Var på Ikea en tur idag jeg, kjenner igjen en del av tingene du viser på bildet. Noen av de ble nemlig med meg hjem;)
Nyt helgen til det fulle, kos deg masse!!
Klemmer

Vimså sa...

Velkommen oppover..
Kan nok melde om høststemning fortsatt - snøen har jeg ikke bestilt enno..
Kos dæ i helga - slike helger må nytes..
Klem Mari Johanne

Hege sa...

Åååå...det hørtes helt fantastisk ut. Da MÅ du kose deg super masse,og nyte det.

Klem Hege-Mamma til 3

Mona Christin sa...

Ha en flotters tur. Høres knall ut.

Vi er på gang...

Klem Mona C

Gøril sa...

Det høres helt supert ut :)

kos deg masse.

Tove `blogg verden sa...

Åh så gøy :D Skulle veldig gjerne hatt IKEA her også!! Men er også veldig heldig, for min helg skal tilbringes på hotell sammen med mannen og et vennepar :D Gleder eg enormt :) Damene skal shoppe, mens kjærestene våre går på pub å ser fotball ;)
Nyt helgen!!
ps. vet du at du har ordrebekreftelse her på kommentar skjemaet ditt? Går an å ta det bort om du vil ;)Enklere å legge igjen kommentarer da :D
klem Tove

Ella sa...

Kos deg masse på jentetur, hørtes herlig ut :)
Jeg skal ut med gode kollegaer i morgen, kjekt å være litt sosial innimellom de hektiske hverdagene!
Klem fra Ella

ELIN sa...

Høres utrolig deilig ut. Kos deg masse på jentetur med shopping og masse skravling :) Klemmer fra Elin