fredag 11. november 2011

Himmelsk utsikt

Endelig fredag,
og igjen er det HIMMELSK hos Petunia!
Herlig!
HER kan dere se flere bidrag!

Idag skal jeg på jentetur og gleden er stor!
Derfor fant jeg fram noen gladbilder
som jeg tok i sommer.


Herlige skyer med deilig sol bak!


 Håper alle får en SUPER helg!
Det skal jeg ha!!


 Etter en uke med syk liten snuppe,
lite søvn og mye styr, så skal det bli
godt å komme seg til fjells, bare for
å kule'n :-) At vi skal innom IKEA
er heller ikke å forakte!

Husk å stemme på MARIA ikveld da dere!!!

15 kommentarer:

Hege sa...

og du må fortsatt ha en super helg...men en bailys eller to ;o)

Klem Hege-mamma til 3

Marianne sa...

Det øverste bilde var virkelig helt fantastisk!
Håper du får en flott helg, det har du fortjent, det er strevsomt når barna er syke!

Rejen sa...

Flot og god fornøjelse i aften..;D

Mandy Lou sa...

Dette var skikkelige gladbilder. Flotte skyformasjoner!

tonje boganes sa...

Fine bilder! Likte det første veldig godt!
Kos dere til fjells og håper snuppa snart blir frisk igjen.
Klem Tonje

eventyrLise sa...

Kos deg masse på tur :)

Laura sa...

Herlige sommerbilder :)

Anette sa...

WOw, så fantastiske bilder :)

Joy sa...

Uuunderbara bilder! Du är så flink med kameran!

Önskar dig och dine en supermysig helg och kos deg med shopping på IKEA.
Kram Joy

Med kjæleik til livet sa...

vakkert

monikaklemma

Barbros lille verden sa...

Herlige bilder! Og likandes ønskelister under her :)
Ha en fantastisk helg, nyt søvn og festligheter!
Klem fra Barbro

MissMette sa...

Hei søte deg :)
Du har alltid så mange herlige himmelske bilder - og ikke minst av flotte skydotter, hihi... Ser så myke og behagelige ut ღ God jente tur og IKEA stopp :)) Skulle vært der jeg også ser jeg av innlegget ditt under her :)) Kos deg og nyt helga og dagene... Stor klem fra Mette

kimberlee.blogg.no sa...

vakkert... men jeg ser et ansikt på siste bilde..

♥ Netta ♥ sa...

Så flotte bilder! Høres helt fantastisk ut med jentetur til fjells og IKEA-tur. Her tilbringes farsdagen også på fjellet med peiskos :-)

Ha en fin søndag!

Klem
Netta

Annemor sa...

Herlige skyer og glade jenter høres bra ut.
HA en fin søndag