tirsdag 15. september 2009

Strømpebuksa mi

Idag morges da jeg kjørte hjemmefra var det bare 6 grader og jeg trodde jeg skulle fryse ihjel... Nå er jeg ganske frossen av meg, det skal sies, og jeg går med strømpebukse fra oktober og til mai. Venninnene mine bare smiler av meg, de er jo vant til det nå, hihi...
På lørdag var jeg på HM og der fikk jeg svidd av 500,- på ullsokker og strømpebukser... Her er noen av dem: (bildene er fra HM.com)





Jeg begynner nok ikke med strømpebukse allerede imorra, men det er nok ikke lenge til nå:-)
Og lua mi da. Og skjerf. Egentlig er jeg ganske glad i høsten og vinteren, bare jeg har nok varmt på meg:-)

4 kommentarer:

Line! sa...

Da er vi like! =)
Godt tips ang shopping på hennes! Føler det er på tide med innkjøp av strømpiser nå. Vi triller til bhg nesten hver morgen, og da er det kjølig!

Størstepia sa...

Hihi, godt det er flere som meg:-) Strømpebukser er et must på vinteren:-)

Kathleen sa...

Ja tror jeg må investere i et par selv også! Jeg har aldri vært noen strøpebuksebruker, men siden jeg helt sikkert skal ut med Matheo er det vel på tide :D

Størstepia sa...

Ja, en strømpebukse med litt ull i, er å anbefale hvis man skal være litt ute i kulden og snøen (om det blir like mye som i fjor iallefall:-)