mandag 7. september 2009

Kjedelig mandag....

Idag har småtten og mannen vært på babysvømming alene. Jeg ble permittert både forrige mandag og idag, pga sutrete oppførsel på småtten når mamma er med. Det er litt surt, for det er jo så moro. Men småtten har oppført seg svært dårlig de siste 3 gangene, og med en gang mor ikke er der så er han eksemplarisk!!! Typisk at det var siste gang idag, og vi skal slutte for denne gang...
Jeg var isteden hjemme og vasket tøy, la sammen tørt tøy, ryddet og vasket på kjøkkenet og ryddet etter småtten. Det er kjipt, men må gjøres... 2 timer går ganske fort når man har mye å gjøre, selvom det er kjedelig, hehe...
Nå ikveld satte jeg & gledet meg til London-jente-tur, så da inviterte jeg alle jentene til meg en uke før vi skal dra, for å lade opp og gire hverandre opp:-) Fant også denne søte vekten på NOMADEN.no, som jeg skal ta med til London. Ryanair er IKKE snille med overvekt, så der er det best å være på den sikre siden. Den kostet bare 149,- (198,- med frakt),
og kan være grei på andre reiser i fremtiden også:-)
Ellers var jeg innom:
og bestilte noen nye sutter til småtten. Noen med navnet hans på og noen med "Sjefen" :-) Kommer i posten om nokre få dagar, så da gleder jeg meg til å kaste noen gamle sutter og få noen nye!

Fant også dette nettstedet til mamma:

Sjekk det ut;-)
Ha en strålende mandagskveld!

PS: Sendte hjem en gutt i klassen min idag, med mistanke om svineinfluensaen... Jeg krysser fingre og tær og vasker med med antibac ca 20 ganger i løpet av dagen og ber til høyere makter om at jeg må få slippe. Ikke det at jeg tror den er så mye værre enn vanlig influensa, men jeg har ikke så lyst å ligge syk i mange dager merker jeg:-)

Ingen kommentarer: