onsdag 9. september 2009

09 - 09 - 09

Ja, idag er det altså 090909, og småtten har 2 små venninner som har bursdag idag:-)
Grattis til de små snuppene:-)
Igår ringte plutselig lillebror meg og sa at han var på besøk hos lillesøs, som bor ca 15 min unna oss. Siden han har vært borte en måned på interrail, så var det koselig å hilse på ham igjen, derfor kastet jeg & småtten oss i bilen og kjørte opp! Det var kjempekoselig! Vi ruslet tur med hunden til lillesøs og pratet om turen hans.
Småtten med onkel, tante og hunden:-)
Her skulle han absolutt trille vogna opp bakken selv. Det tok T I D!!!
Mens lillesøs passet småtten, fikk jeg se bildene til lillebror fra turen. Ettersom det var så deilig temperatur, satt vi med laptop'n ute på trappa:-) Masse flotte bilder altså lillebrorsan:-)!!!

Idag var det spagetti & kjøttdeig til middag og småtten langet innpå. Han er veldig glad i det meste mat han, bare han får ca 1 kg ketshup på... Siden ketshup er obligatorisk på spagetti, så fikk han viljen sin idag. Han suger tilogmed inn spagettien i munnen som på "Lady & Landstrykeren":-)

Var innom Name It butikken nede i by'n, og der hadde de 50 % på endel varer. Skulle egentlig hatt noen ullbodyer, men de var utsolgt i str hans (selvfølgelig), så da fant jeg dette på halv pris isteden. Det ble bare 160,- for dette! Det er så deilig med bodyer på vinteren, så de slipper den "glippa" mellom buksa og genseren... Name It er en av de få butikkene som har såpass store bodyer!

Sist, men ikke minst, må jeg nevne at vi har fått oss nye utelamper! Vi ble superfornøyde, selvom det tok litt lenger tid enn vi hadde forventet. Vi fikk nemlig 6 nye utelamper i bursdagsgave av svigers, (siden jeg har i juni & mannen i juli, så ønsker vi oss heller en ordentlig gave sammen!) og de skulle vi hatt i juli. Men dagen etter svigerfar bestilte lamper til oss, så gikk den fabrikken konk. Er det mulig?! Iallefall så fant vi ikke noen andre vi likte i andre kataloger, før her om dagen. Så da jeg kom hjem fra jobb i går, hadde svigerfar vært her & satt opp alle sammen. Det var på tide, for vi fikk malt huset i juli/aug, og da kastet vi de gamle. (Siden vi jo skulle få nye ganske raskt:) Det har vært L I T T mørkt her den siste måneden, og jeg har slitt med å finne nøkkellhullet når jeg kommer hjem etter det er mørkt, hihi. Godt de er på plass nå! Var de ikke fine??:)
Håper alle har hatt en flott onsdag!

Ingen kommentarer: