fredag 18. september 2009

Fredagsbilder

Idag har vi hatt en flott ettermiddag med onkel / lillebror, med mating av ender, isspising og rusletur:-) Her er dagens knippe bilder, siden onkel tok endel av dem, så ble det noen bilder av mamma og snuppen:-)
Andemat. (Småtten syns maten ble så raskt slutt, merkelig det der, når han spiste noen av bitene og kastet ca 5 brødbiter av gangen til endene:-)
Husketid.
Softislillebror:-)
Småtten løper gjennom "tunellen" og roper og hoier :-)
Hide'n'seek.

Kveldens kveldsmat for meg og lillebror, NAM NAM
Tvkveld på meg og lillebror idag - X-Factor, Nytt på nytt og Senkveld. Må si at Jan Jeksel (eller hva han nå het) tok kaka for meg. Lo så jeg gråt. Lo litt av Linn Skåber også. Hun er RÅ:-)
Ha en flott helg folkens:-)

4 kommentarer:

Camilla- casual living sa...

ser ut som at dere har hatt en fantastisk koselig dag da:) deilig med sånne dager...

ha en fortsatt fin kveld nei det er vel egentlig straks natt nå da, så natta:)

Størstepia sa...

Ja, det var en flott dag, med nydelig vær:)

Anonym sa...

tusen takk for hyggelig kommentar,
ja, kakene ble gode. mange av de søte bursdagsjentene sa "åh, så gode muffins du lager" må innrømme
at akkurat da følte jeg meg som en meget vellykket mamma *fnis*
så herlige turbilder du viser,
herlig stemning med lek & morro
& min favoritt softis, yammi yammi ... !
klem til deg

Størstepia sa...

Bare koselig det vettu;-)
Hihi, det vil jeg tro, og man vil jo innerst inne ha en eller to kommentarer om baksten når folk kommer på besøk:) Om det så bare er 7 åringer:-)
Softis har det ikke vært for mange av i år, så da var det best å ta sjansen på en solskinnsdag!