torsdag 9. juli 2009

Hva jeg skal bruke resten av ferien på


I går regnet jeg ut at jeg hadde 35 dager igjen av ferien min denne sommeren. Jeg satt opp en liste over hva jeg skulle bruke de 35 dagene på, den så omtrent slik ut:
  1. Rydde i skuffer og skap hjemme
  2. Være mye på hytta, sole meg og kjøre båt
  3. Spise MANGE is
  4. Dra på den nye Harry Potter filmen
  5. Leie "Menn som hater kvinner" på DVD.
  6. Madonna konsert 30. juli
  7. Handle høsttøy til småtten
  8. Feire bursdagen til småtten + mannen
  9. Feire pappa's 60 årsdag
  10. Bryllup 1. August til et vennepar
  11. Lese ut "Luftslottet som spregtes" + mange flere bøker!
  12. Dra på leilgheten på Hafjell (Hunderfossen, Lilleputthammer, Lekeland, Veimuseet, shoppe på Strandtorvet og kanskje Maihaugen)
  13. Og sist, men ikke minst; slappe av, spise god mat, være sammen med familien og vennene våre!!!

Dette ser ut til å bli en flott sommer! Håper bare det blir litt bedre vær nå da, så vi kan være mye i båten!!

2 kommentarer:

Line! sa...

Hørtes ut som en god plan! =)
Deilig å ha ferie, men alltid litt "godt" når hverdagen kommer også. Du får nyte videre!

Størstepia sa...

Jeg nyter i fulle drag:-) Og det er ganske deilig å få ryddet hjemme, selvom det egentlig er kjedelig;-)