fredag 17. februar 2012

Himmelske vinterfarger


Ny fredagsmorgen, ny himmelutfordring.
Herlig! :-)
Denne gangen med bilder tatt ut av vinduet i 2. etasje.
(er jo der jeg har "utsikten" min!:-)
Vakre farger som bare kommer på vinteren.
Liker så godt at snøen ligger på takene og
liksom gjør fargen enda finere!

 



Gå inn HER og se andre flotte bidrag!
God fredag og helg til dere alle!
Jeg er fremdeles i dårlig form, men tror ikke at det er krystallsyken.
Jeg har vært hos kiropraktor 2 ganger og han mener bestemt at det er
en blanding mellom lite søvn, stress og stiv nakke.
Så nå får vi virkelig håpe at han kan utrette mirakler,
for nå er det ikke mange dager til vi reiser på ferie...


20 kommentarer:

Ingeborg sa...

Ja, flotte farger er det, det er helt sikkert. Fin dag til deg:)

Anonym sa...

Kjempefine og nydelige himmelske bilder! Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjemepfin og god helg!:)

Mette sa...

Nydelige farger!

Na var det en stund siden jeg var inne hos deg og ser at du strever litt om dagen! Haper at de finner ut hva det er og at du far tatt deg inn litt igjen. Kanskje ferie er det du trenger :-)

God helg!
klem Mette

Linda S sa...

Fine bilder med flotte farger. Håper du snart blir frisk igjen, for det er ikkje noko kjekt å vere i så dårlig form- og iallfall ikkje når dere snart skal på ferie! God bedring og god helg:)

top of the moon sa...

Ikke så mye annet å si enn: OH MY! Nydelig :-)

ELIN sa...

Nydelig himmel. Kjedelig å høre at du ikke er bedre, men vet de hva det er kan de nok gjøre noe med det :) Hvis ikke, får du ta deg en tur til Halden snåsamann, naprapaten Espen Glomsrød - han kan utrette mirkaler. God helg, og fortsatt god bedring! Klemmer fra Elin

Mandy Lou sa...

Fargene er bare helt nydelige på disse bildene. Også fint med alle de snødekte takene.
God helg til deg!

Janet sa...

Nydelige farger! God bedring til deg, og god helg!

Bekka sa...

Utrolig vakkert, for noen fantastiske farger!
Nyt helgen :)

Annfrid sa...

Hei på deg jeg fikk meg akkurat en gledelig overraskelse mens jeg rullet meg ned over bloggen din. Det var jo stas å vinne!!! Dagene har vært så hektiske at den siste uka har det blitt lite blogging. Nydelige himmelbilder:-)
sKal få sendt deg adressen min:-)

Klem og god helg!

Therese sa...

Herlig med disse himmelbildene dine;-)

Fin fredag til deg!

Klem Therese

Fabelaktig sa...

Den cocktailen du beskriver med lite søvn, stress og stiv nakke hørtes velkjent ut... Jeg håper du blir bra snart :)

Nydelige farger på bildene idag!

Fineste fredagskvelden til deg,
her det hjemmealene kos med Nala!
klemklem

Tina sa...

Nydelige bilder. Likte særlig det øverste.

Håper kiropraktoren din har rett. Man kan bli veldig svimmel og ør i hodet av stive nakkemuskler. De låser jo av blodtilførselen til hjernen, og klemmer på nervene - så det er ikke så rart. Jeg gikk til kiropraktor en periode, og nå har jeg fått behnadling hos fysioterapeut, og må si sistnevnte har gjort underverker. Han brukte en slags muskelmanipulering med nåler, noe som høres grusomt ut, men som ikke er det. Absolutt verdt det!

Håper du får en fin kveld og at det får over snart.

God bedring til deg. Klemmer

Pia sa...

Anderledes med de farver på himlen kontra det hvide sne, men smukt :-)

Melusine sa...

Vakkert og magisk!

gillisen sa...

Vakkert flotte farger,,utrulig att det kan bli så flotte fargermogså med den kvite snøen vart det heilt perfekt.ØNSKER DEG GOD HELG.:)

tonje boganes sa...

Flotte toner himmelen har malt seg i og vakre bilder du har tatt.
Håper du kommer deg og at kiropraktoren kan hjelpe.
Hørtes deilig ut med reisen dere skal på! Kos dere masse der og stress ned.

Ønsker deg ei god helg og en god ferie
og god bedring
Klem Tonje

Barbros lille verden sa...

Nydelig himmel!
Huff, høres ut som du sliter skikkelig, trasig å være i så dårlig form!
Jeg har hatt "virus på balansenerven" selv, lurer på om det muligens er det samme som krystallsyken?? Hørtes litt sånn ut i hvert fall. Jeg hadde det sånn at om jeg lå helt stille og ikke rørte meg, merket jeg ingenting. Men om jeg reiste meg opp så gikk alt rundt. Om jeg prøvde å lese så fløt bokstavene rundt. Første gang jeg fikk det var ifm eksamensstress. Jeg har hatt antydninger til det siden, da når jeg har hatt perioder med lite søvn og mye stress. Har konkludert med at det er kroppens måte å si fra: SOV og slapp av!! Jeg hadde god hjelp av legemidlet Stemetil.
Håper formen blir bedre snart!
Godhelgklem fra Barbro
PS Les innlegg hos Fabelaktig i dag da, om ordbekreftelser ;)

Unknown sa...

Oi, så vakkert!

Klemmer fra Silje

Anonym sa...

Naturen kan være så flott!!! Sukk! God ferie og håper den gjør mirakler!

klem, Beate