onsdag 16. februar 2011

Heldiggrisen og lille Spiderman

De siste dagene har jeg virkelig hatt vinnerflaks!!
Først vant jeg pleddkonkurranse hos Hilde:


Så vant jeg konkurranse hos Miss Mette:

Deretter vant jeg fotobok og hårkur hos Nettes lille drømmeverden:

Til sist vant jeg disse sangkortene fra FAVA hos Mamma 4:

Får håpe vinnerlykken står meg bi, og at jeg har flaks om dagen.
Satser på at fødselen går som en LEK;-)!

Idag har det vært karneval i barnehagen til småtten,
og han fikk selv velge kostyme. Valget var visst
veldig enkelt, for han gadd ikke se på NOE annet
enn dette Spiderman kostymet.
Han var V E L D I G stolt da han gikk inn i barnehagen og
de andre barna flokket seg rundt ham for å finne ut hvem som
var under masken! Han var stolt som en hane :-)!
Og sånn på tampen så vil jeg komme med et godt tips;
10,- for kubbelys på Nille! Jeg kjøpte noen rosa jeg,
tihi, både for å pynte til snuppa kommer og for å
pynte i dåpen (som skal være en eller annen gang
utover våren / forsommeren...)!
LØP & KJØP!!
PS: Disse lysene er i mange forskjellige farger (ikke bare rosa),
bla.a lyseblå, limegrønn, beige, hvit og lys lilla.

Ha en herlig onsdagskveld!

25 kommentarer:

Villasol sa...

Gratulerer! Det har du virkelig fortjent. Morsomt og vinne noe da. Og i tillegg 4 ganger på rad.
Så fin prinsen din var. Morsomt!
Vi skal ha karneval neste fredag. Blir nok en prinsesse her i huset.
Takk for tipset. Må innom Nille en dag og hamstre. Går veldig mye lys her og på hytta.
Ha en fin kveld! Og jeg sier med en gang så jeg får sagt det! Lykke til med fødselen. Blir spennende!

Klem Ingunn

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Så heldig du er da, de pleddene var kjempe fine:)

Er så gøy med karneval, barna mine har det ikke før i førsten av mars. Tenkte jeg skulle se etter noe til dem neste uke.

DA skal jeg innom NILLE og kjøpe lys til navnfesten, takk for tipset!

ha en god kveld!

June sa...

Åj, for en flaks! Så gøy!! :)

Ha en fortsatt fin kveld.

klem:)

Hege sa...

Hahaha....nesten skrevet litt om det samme i innleggene i dag vi,bortsett fra at jeg har litt motsatt vinnerlykke,hahahaha!
Grattis med alle gevinstene!
Nydelig farge på de rosa lysene der ja...å så billig. Tror jeg skal få mannen i heimen til å stikke innom å kjøpe noen :o)

Klem Hege

Bekka sa...

Gratulerer med alle premiene, så moro med sånn vinnerflaks!
Han så jo skikkelig tøff ut i den Spidermandrakta, så skjønner at han var stolt da :)
Ha en fin kveld.
Klem fra Bekka

Anonym sa...

For en vinnerlykke!!! Du får bli med på giveawayen min også da ;)

Jeg tror jeg må ta meg en tur på Nille gitt ;)

Det kostymet hadde lillebroren min også, når han var liten ;)

Bringen Blomster sa...

Jøss, snakk om å ha vinnerlykke! :) Vurdert å tippe lotto ? ;))
-synnøve-

Bente sa...

Så heldig du er :D Jeg har vært med på mange giveaways, men enda ikke vunnet en eneste gang ;)

Så kjekk Spiderman da! Skikkelig tøffing :)

Ha en fin kveld, klem fra Bente.

Hildemor sa...

Åååå for en vinnerlykke, så heldig du er, kjekt med gaver:).
Stilig spidermannkostyme, kan tenke meg han koste seg i barnehagen:).
Klem Hilde

i mitt lille rekkehus sa...

Så heldig du er, som vinner så masse fint da:) De sing sang kortene er kjempe kjekke å bruke med barn!
Tøff spiderman du har!
Har en gutt på snart 3 1/2 år, han vil helst ikke kle seg ut til karnevalet...hm...Men han kan til nød gå med en liverpool fotballdrakt...De har sterke meninger disse små;)

Camilla- casual living sa...

nei det var ingen ting å si på vinnerlykken din hvertfall:)
teppet passer jo supert nå som lillemor snart kommer..
nærmer det seg tror du?

Mona Christin sa...

Hei.

Heldige du. Men det er ofte sånn. Vinner man en så kommer ofte fler. Jeg hadde en sånn periode i sommer. Og det er veldig moro.

Tenkte å ta meg en tur til nille. Må jo passe på. Håper den lyseblå er den fargen jeg er ute etter. Hvis ikke vet jeg de har fått inn på Princess.

Klem Mona C

Mona Christin sa...

Hei igjen.

Glemte jo helt å kommentere Spiderman. Han ble skikkelig tøff. Kult med DE musklene da... Hehe...

MC

Mette sa...

Det var da litt av et gevinstras! Sa heldig!!! Du skal se at fodselen gar sa lett som bare det med all den flaksen du har for tiden! ;-)

Han var jo bare helskjonn i drakten sin, da! Husker Tenaringen min som elsket Supermann OG ridderuniformer da han var liten. Gjerne samtidig... ;-)

fine ting du fikk kjopt sammen med svigermor!

mammaKine sa...

Så heldig du er med vinnerlykke, men det skal vel litt til før man kan kalle en fødsel en lek? Hehe. Masse lykke til hvertfall. Håper alt går bra og at det
Går fort. Nå kan det ikke være lenge igjen :-D
Stooor klem fra meg!

Mona Christin sa...

Bare meg igjen. Tjihi...

Leste at det var slutt for Dymo i Torvbyen. Har du sjekket Dikeveien? Hvis ikke kan jeg godt sjekke det for deg og evt kjøpe med en. Bare si fra.

Klem

ELIN sa...

Det var litt av en vinnerlykke! Tror du bør tippe Lotto he he. Så masse flott du har vunnet og. Spidermann var jo supertøff. Her skal småjentene på karneval i morgen. De gleder seg veldig. Klemmer fra Elin

nille sa...

Så fantastisk fin Spiderman du har! Og så hyggelig at noen -nillelys får være med å pynte til den forestående dåpen :) Håper du blir fornøyd med de - og aller først; at fødselen går som en lek! :)

Ønsker deg en strålende torsdag!

Myntebo sa...

Heldige deg!
Storebroren her i huset har også fått seg en slik Spiderman kostyme til karnevalet i barnehagen i neste uke. Så tøff atte ;-)
Og disse lysene på Nille har jeg også oppdaget, men jeg gikk for lilla ;-)

Følger bloggen hver dag, men har vært dårlig til å legge igjen spor... Spediselt kjekt å følge med deg nå rett for lillesøster kommer. Masse lykke til :)

Klem

Elin sa...

Veldig til vinnerlykke ja...kan gjerne sende litt til meg om du vil;)...Blir spennende å se om du vinner hos meg også:)

Tøff spidergutt da;)

Ønsker deg en finfin dag:)

Klemmer Ea

by BeaTell sa...

Døh, nå syns jeg du skal ta å dele litt på den flaksen altså!! ;) hihi, neida. Grattis så mye til mange flotte premier! Kjekt med rimelige lys til dåpen da :) kjekt å planlegge slikt. Vi har begynt å selge masse til konfirmasjon og dåp, og det er så gøy å sette sammen.

Kule spidermanngutten;)
klem klem

Annfrid sa...

Gratulerer så masse, det var jo mange fantastiske premier. Heldige deg.

Jeg har også lyst å si at jeg liker bloggen din veldig godt og sender deg derfor en Award. Du kan velge om du tar utfordringen, men uansett er den et tegn på at jeg liker meg her.

Klem Annfrid

Linda S sa...

Kjekt å vinne, gratulere så mykje med fine premier :)
Det var ein tøff supermann! I morgon får vi ein pirat her i hus. Han har bursdag i dag, så då passa det fint å få litt sjørøverting før dagen i morgon:)

Bling - our elf on the shelf sa...

Wow, sjekk henne da :D
Men det er vel fortjent, så flink som du er til å spre glede og gode ord rundt deg :)
Det babyteppet kommer jo godt med nå, åsså så pent da :)
Tenker prinsen var stolt ja. Håvard har troppet opp i likt kostyme en gang da han var på samme alder;) Spiderman er jo bare såååå kul må vite!

Krysser fingrene for at fødselen går som en lek. Tenk, nå er det ikke lenge igjen :D

nille sa...

Hei StørstePia.
Så utrolig morsomt at du anbefaller lysene fra -nille til dine følgere.
Vi har stor suksess med de og stearinlysene i alle former er vår storselger, så det er bare moro at du er med på å dele dine erfaringer.

Liker du å dekke bord, har du nå mulighet til å være med på vår konkurranse, hvor du har hele to vinnermuligheter til å vinne gavekort på kr 2000,- x 2 hvis du ønsker være med på begge konkurransene.

Vi legger oss til som følger på din flotte blogg vi :D