tirsdag 7. juli 2009

Dagen idag..

startet ganske kjipt... Minsten våknet 06.48, etter å ha sovet i ca 6 timer. Ikke noe lurt for en liten småtass, men sånn er det nå engang å reise. Da måtte mor også pent stå opp og det ble et bad før vi koste oss med norsk grovbrød med leverpostei, prim og brunost. Mmm... Småtten syns det er best å komme tilbake til melka si. Han går ned i skuffen hele tiden og tar opp flaska og sier "mekka, mekka" (som betyr melk).

Det kjipeste med å komme hjem fra 38 varmegrader er dette:

Og det regna ikke bare LITT heller ista. Det høljet. Akkurat da vi skulle gå inn fra bilen. Minsten syns det var kjempemoro at mamma løp alt hun maktet:-)

Vi hadde nemlig vært ute og hentet denne godbiten:

Nå gleder jeg meg masse til å sitte på den hver kveld & blogge til jeg blir grønn i trynet, hihi... Den er veldig søt også faktisk, med hvit pianolakk og greier og greier:-)

Resten av dagen har jeg brukt til å rydde ut av sekker, bager og kofferter og vaske og legge sammen tøy. Det så ganske kaotisk ut her en stund, men det meste er under kontroll nå. Er alltid godt å komme hjem fra tur, å få ryddet litt i klær og hvor det meste er det samme gamle og trygge, som det ikke er når man er på tur. Jeg syns det var best å komme hjem til senga vår og til "sterkt signal" fra "meget lavt signal" ute på verandaen i leiligheten:-)

Nå ikveld har besteforeldre vært på besøk og slitt ut småtten, mens vi har ryddet og kommet oss i orden. Nydelig.


Ellers har jeg sett litt på minnestunden for denne mannen:

Må jo nesten det. Er jo litt spesielt når en SÅ stor artist tar kvelden. Om noen år, når spørsmålet "hvor var du da Michael Jackson døde" kommer, så kommer jeg nok til å huske det. For da lå nemlig jeg & sov i leilgheten i Spania.

Hørte akkurat på Brooke Shields minneord.

Hun var utrolig flink. Og man kunne se at hun faktisk mente det hun sa. Det var ikke innøvd, hun fortalte fra hjertet virket det som. Fikk helt tårer i øya jeg...

Også er jo dama SMELLVAKKER!!! Det har jeg syns helt siden jeg så "den blå lagune" da jeg var liten.

Derimot syns jeg vel at Michael Jackson tapte seg NOE de siste årene av sitt liv. TENK hvor pen han hadde vært om han ikke tuklet med utseendet?!?!?

Idag var det null problem & legge småtten. Han BA mer eller mindre om å gå & legge seg, så vi har tatt en koselig kveldsmat og nå sitter vi på hver vår pc (hihi).

Imorra skal jeg på Ikea og møte lillebror i Oslo. Gleder meg!

Ingen kommentarer: