fredag 31. juli 2009

Madonna = DRONNING

Da var konserten og jenteturen over:-(
Vi hadde en fantastisk opplevelse, selvom vi ble NOE bløte:-)

Det ble litt shopping:
Vi spiste en lengre middag på Hard Rock, der musikken til Madonna spilte hele tiden. Vi ble supergira:-)
En drink måtte vi ha før vi tråkket opp til Valle Hovin...
Dagens outfit; Ilse Jakobsen gummistøvler og regnponcho.
Som dere ser, så var ikke det et altfor dårlig valg av outfit...
Her er meg og den supre venninna mi, som er BLODFAN av Madonna og bare helt RÅ å være på Madonna konsert med, hehe...
Bilder av dronninga sjøl:
Vi hadde Golden Circle billetter og sto ca 5 meter fra scenen. Seriøst, jeg har vært bare noen meter fra Madonna.... Helt sykt...

Hyllesten til Michael Jackson, "Long live the king".
-"Are you enjoying yourselves?? "
-"YYYYEEEESSSS!!!"
-"You better be, I'm risking my fucking life up here for you".
(Sitat Madonna da scenen var så glatt at hun skle rundt der oppe...)



Her kom Justin også, men bare på storskjerm da...
Sånn så det ut der vi sto:

Den siste sangen var "Give it to me" og publikum var med og sang hele slutten. Da hun var ferdig sa hun: -"Give it to me God, I can fucking take it!!!!" (Mere regn altså:)
Æsj, her var showet over... Siden hun ble så inni hampen bløt, så tok hun ingen ekstranummer:-(
Hehe....
Sjekk hvordan det ser ut etter at folk har gått a...
Jaja, jeg håper jeg får se Madonna igjen en gang, hun var en fantastisk liveartist! Bare synd at regnet ødela så mye, jeg slet i perioder å se noe, for regnet pisket oss i ansiktet... Jeg tror det godt skal gjøre å få dårligere vær på en konsert. Den første datoen hun satt for Norgesbesøk var 3. august, kanskje det hadde vært bedre allikevel??
Håper dama fortsetter å lage musikk i mange år ennå, hun er virkelig "The queen of pop"!

4 kommentarer:

Line! sa...

WOW! For ett levende innlegg!! ;) Man kunne liksom føle stemningen der. Fantastisk fine bilder.
Bra outfit forresten ;)

Størstepia sa...

Mm, de andre jentene hadde glemt gummistøvler... De LOVTE dyrt & hellig & høre på meg neste gang!

Line! sa...

hehe! DET skjønner jeg! Gummistøvler var jo helt tydelig ett must der!

Størstepia sa...

MMM, gummistøvler var uunværlig kan du si:)