onsdag 29. juli 2009

Høstklær fra H&M

Siden jeg fikk den nye H&M katalogen i posten heromdagen, så var det dessverre ingen vei utenom... Jeg syns de har supermye flott, både til meg og til småtten!! Her er noen av de tingene jeg får i posten om noen dager:-)
Småtten sitt først:

Her er noe av det jeg fikk:-)
(hun dama der syns jeg så så kul ut, at jeg bare måtte bestille buksa. Regner ikke med at jeg kommer til å se like kul ut, men ganske tett opptil vil jeg tro, hihi)







Den nette summen ble ca 2000,-. Ups.
Jeg har for vane å bestille de klærne som ikke er på lager, sånn at det står "på lager fra uke 38", og man kan få varene i flere omganger. Passer meg ypperlig, for da har jeg fått lønning og ikke alle utgiftene kommer på en gang. Men tror dere det var sånn nå da?? Neida. KUN den ene buksa mi som kommer senere, så det ble brått 1700,- på en stakkar som ikke har mest igjen av feriepengene... Men men. da får jeg iallefall noen nye høstklær:-)
PS. Bildene er hentet fra hm.com:-) Tast og kjøp!

2 kommentarer:

Line! sa...

Så mye fint du har bestilt da!
Likte spesielt den blå skjorten, og buksa!

Størstepia sa...

Ja, likte de godt jeg også:-)