mandag 26. september 2011

Endelig hjemme?

Da var årets høstferie over for vår del, 
men vi sitter igjen med mange gode ferieminner!
Jeg har kost meg med å ta bilde av barna mine
og av alt det herlige som minner meg om Spania.
Her er bare et lite utvalg, men flere vil komme de neste dagene
(eller kanskje ukene;-)!


Jeg gleder meg til å se pa de flotte bildene vi har tatt,
det er nesten like morsomt som å dra på selve ferien det, syns jeg!

I tillegg ble vi tante & onkel mens vi var på ferie,
vi gleder oss til å møte det lille nurket i slutten av uka!:-)

Håper dere alle får en god natt, nå er det loppekassa på meg!
Det tar på med ferie og flytur ;-)

10 kommentarer:

Prinsessemamma sa...

Velkommen hjem! Kjempefine bilder! Deilig med ferie:) Har nettopp kommet hjem fra jentetur i Stockholm selv. Har jobbet med fotobok i kveld. Bilder er toppers!:)

Hege sa...

Velkommen hjem igjen.
Så herlig sommerbilder...og så stor vesle frøkna har blitt.

Klem Hege-mamma til 3

Vingesus og Julebrus sa...

Ser ut som dere har hatt en herlig tur: )
Deilig med litt sol og sommer, kan jeg tenke meg!
Er du oppladet for høsten, nå da?

Ha en fin dag: )
-Kristin-

mammaKine sa...

Velkommen hjem :-)

ingrid sa...

Velkommen hjem! Kjempe herlige bilder! Gleder meg til å se fler og lese om hvordan dere har hatt det!!

Mette sa...

Velkommen hjem. Ja, det ser ut som om dere har hatt det kjempefint! Koselig minner med bilder. ;-)

Bodil sa...

Herlige bilder! Jeg drømer om varmere strøk, har så lyst på en tur til vinteren!!

Godt å ha deg tilbake!!

ha en fin høstdag!
Klem Bodil

Hildes Scrappeunivers sa...

Så herlige bilder! Vil også ha sol og varme. Her regner vi bort....

Ha en fin kveld!

Klem

Ingvild B sa...

Velkommen hjem! =}
Ser ut som dere har hatt det supert!
Gleder meg til flere bilder!

Klem

Linda S sa...

Så mange koselige og fine bilder! Heldige dere som har vore i varmere strøk.