fredag 23. september 2011

IDOL IKVELD

I kveld sitter jeg litt lei meg i Spania
(men bare litt altså, jeg er jo strengt tatt på ferie:-),
for jeg får ikke sett Maria på Idol!!!



Hjelp meg å stemme på henne da,
hun har jobbet KNALLHARDT for å slå
igjennom og fortjener så VELDIG å gå videre!!


Hun er ikke bare flink, men også en
utrolig herlig jente som smiler stort
sett hele tiden. Hun bryr seg om de rundt seg
og er ei KNAKANES god jente ;-)!!


Her er de to jentene våre som er like gamle,
er de ikke herlige?!:-)

Ha en strålende fredag og
HUSK Å STEMME PÅ MARIA !!!:-)
IDOL KL 20.00 IKVELD!

8 kommentarer:

Ingvild B sa...

Ja, hun er knall flink!
Måtte de beste gå videre! =}

Elin sa...

Maria er utrolig flink, så jeg gleder meg til å se henne i kveld:)

Kos deg masse på ferie:)

Klemmer Ea

mammaKine sa...

Hun er kjempe flink! Jeg skal stemme jeg :-)

Unknown sa...

ÅÅhh ja vet du hva jeg fikk helt gåsehud og tårer i øynene. Utrolig flink!!! Og når hun fortalte om seg selv om hvor mye hun ønsket dette ble jeg helt rørt. Virker som en så herlig jente og med GO Fredrikstad dialekt. Det likær vi ;-)
KOOS deg videre i varmen :-)

Klem!

sa...

Vi heier på henne. Nydelig stemme :O)

Carinaklem

ELIN sa...

Nydelig jente med fantastisk stemme. Hun gikk selvsagt videre, så du får nok se mer av henne på tv :) Kos dere masse videre i Spania. Klemmer fra Elin

Hege sa...

Her ble det visst stemt for nærmere 200,- fra eldste frøkna...Mamma'n ikke like fornøyd for det,men pyttsann.

Hun er fantastisk dyktig.

Klem Hege-Mamma til 3

Camilla sa...

Tenkte jeg bare skulle høre om gavinsten hadde funnet veien frem? =)

God lørdag!
Klem, Camilla.