tirsdag 6. september 2011

Shoppingkupp

Forrige uke var jeg på en liten HARRYtur,
og ingen HARRYtur er komplett
uten en tur innom Søstrene
Grene & SIA.

På Søstrene fant jeg alt dette,
og det kostet fattige 100 svenske kroner.
Denne teen har jeg kjøpt før,
den er supersøt med små hjerter oppi og smaker kjempegodt!
En vakker Green Gate inspirert skål ble også med, 2 kubbelysunderlag,
en søt mugge og en reisedagbok til mannen.


På SIA fimmer jeg ALLTID noe.
Denne gangen var jeg på utkikk etter noen bokstaver jeg så der sist
(men var dum nok ikke å kjøpe...).
De fant jeg heldigvis igjen, LOVE til 99,- Sv.Kr.
Jeg har lenge hatt lyst på disse søte skålene
som småtten og snuppa kan ha lørdagsgodtet
sitt i. (Snuppa har ikke begynt med det ennå
hun altså, men når hun kan få det, så har de
helt like skåler ;-) Fram til det kan jo JEG bruke den:-)


Småtten fikk teste sin allerede på lørdag og var storfornøyd:-)
(Det var kanskje mer godtet oppi han var glad for, men
da kunne jeg "forsvare" kjøpet for mannen, tihi;-)
LOVE bokstavene fikk plass på kommoden på soverommet
og passet helt perfekt der!



Dette fant jeg også på SIA butikken,
og det betyr kjærligheten overvinner alt.
Den henger nå på soveromsdøra vår

Noen andre Søstrene Grene & SIA fans der ute?
God tirsdag til dere alle - dere glemmer vel ikke Cougar Town ikveld??

9 kommentarer:

Mette sa...

Jepp, pleier a stikke innom Sostrene nar jeg er hjemmom. Veeelig fristende...

Hege sa...

Søstrene grene er veldig opp og ned hva jeg finner egentlig,men SIA derimot,der finner jeg ALLTID noe. De har mye lekkert.

Flotte innkjøpt du har gjort her også.
Likte godis skålene ;o)

Klem Hege-Mamma til 3

eventyrLise sa...

Sia har jeg faktisk ikke vært innom før, men ser jo at jeg har gått glipp av noe. Og jeg som var i Sverige på søndag :(
Jaja, kanskje nestegang!

Søstrene Grene har vi her jeg bor, så det er ikke såååå farlig om jeg ikke er innom i sverige ;)

Maratonjenta sa...

Ingen Trondheimstur uten Søstrene Grene-besøk! Hærlige kupp du har funnet!

Og ja, CougerTown går man jo ikke glipp av. Huuumor! She said... Kan jeg tipse deg om "Modern Family" som også er kjempegøy serie litt i samme stil:-)

Hilsen Maratonjenta!

mammaKine sa...

Så mye fint du har funnet! Sia er en stor favoritt her, men jeg tror faktisk Sverige er den nærmeste butikken...
Ha en fin kveld! her er det blåst og regn.

Hildes Scrappeunivers sa...

Elsker også Søstrene Grene ♥

Ha en herlig kveld!

Klem

Mona Christin sa...

Jeg er fan av begge to, men dessverre er vi så sjelden i Sverige.

Tror småtten lurte litt på meg i går... Den dama, lissom... Hihi. Men jeg føler jo at jeg kjenner'n litt ☺

Klem Mona C

Annfrid sa...

Jeg er fan, bare så synd det er så langt unna:-)
Kjempe koselige bilder fra søndagsturen deres.

Klem

ingrid sa...

Aldri hørt om denne SIA butikken...jeg vil også der!! Langt fra stavanger uheldigvis :-( Likte godt di godisskålene!!!
Ha en flott uke!!