torsdag 29. september 2011

Babysang og trilletur

I det flotte høstværet ruslet lillesøster, jeg, snuppa
og nevøen min til kirken og babysang (de lå i vogna, altså:-).
Kjempekoselig med babysang, selvom snuppa mest
krabbet over de andre barna, krabbet oppå dem og
tok lekene/smokkene deres;-) Det var ei sliten liten frøken
som sloknet i vogna på vei ut kirkedøra;-)!

Det ble tilogmed litt shopping etter sangen (som dere ser under vogna:-)!
En herlig høstdag, og flere slike dager er meldt den nærmeste tiden!!

Jeg shoppet selvsagt endel til begge småtassene mine i Spania,
tror jeg får komme tilbake til det - jeg fikk masse
fint - OG til en billig penge !!
Me Like!

God torsdagskveld!


3 kommentarer:

Tindrande Auge sa...

Skjønne lille pia ;) kjempeflott antrekk ☺ klemmer fra NIna

Vingesus og Julebrus sa...

Så kos med babysang sammen med søster og nevø: )
Klærne var kjempefine, og masse flotte Spania-bilder under her!

Deilige dager nå - i så og si hele landet kanskje?
Kos deg med snuppa di i dag også!

KLEM!

Camilla sa...

Fine frøkna. Stilig spenne ;)

Klem, C.