torsdag 8. september 2011

Forandring fryder


Slik så stua vår ut for et par uker siden.

Lyse gardiner, og Stessless sofaen tok omtrent hele stua...

Det var på tide med litt forandring, og da vi fant dette teppet på
tilbud på Skeidar var det liksom ingen tvil.
Vi ELSKER å reise, så dette var helt perfekt:-)!
I tilegg fant jeg gardiner på KID, ta 2 betal for 1.
Strålende:-) 199,- for 2 gardiner!


Jeg dro fra lamellene og satt sofaen litt anderledes,
og vi kastet ut et skap som sto bak sofaen.
Det ble MYE større plass!!
Slik ser det ut nå:


Vi ble kjempefornøyde,
selvom jeg syns at gardinene ble litt mørke.
Det var uvant de første dagene, men nå er jeg strålende fornøyd!:-)
Hva syns dere?

7 kommentarer:

Berit sa...

det ble stilig. Ha en flott torsdag

Annfrid sa...

Så fint det ble, har sett på det teppet selv. Synes det er kjempe fint. Heldige DU.

Klem

Hverdagshelt sa...

Det teppet har jeg siklet litt på også... syns det er kjempe fint. Passet veldig godt inn i stua deres...

Bekka sa...

Kjempekult teppe! Passet jo perfekt inn :)
God torsdagskveld! Klem

Unknown sa...

Så stilig det ble!! Kjempe tøft teppe :-D Gjør jo ikke noe med mørke gardiner nå som det går mot mørkere tider ;-) Fint ble det!

Klem Ellen

Hege sa...

Så fint det ble. Utrolig hvor mye litt forandring gjør.

Kos deg i den "nye" stua :o)

Klem Hege-Mamma til 3

Hegeslilleboble sa...

Så stilig teppe! Jeg synes stua ble kjempefin:).