lørdag 10. september 2011

Tupperware

På onsdag arrangerte jeg
TUPPERWAREPARTY
med endel av venninnene mine.
Veninna til lillesøster er Tupperwarekonsulent,
og hun gjorde en flott jobb!


Jeg husker jo at mamma har skrytt av
Tupperware siden jeg var liten,
og nå var det endelig min tur
til å "tre inn i de voksnes rekker"
og handle på Tupperwareparty ;-)


 
Jeg er veldig glad i farger og da passer
det jo supert med Tupperware, de har
virkelig fått mange fine farger de siste årene!

Jeg var smart og lagde en liste på forhånd,
for ellers ville jeg ha handlet halve katalogen.
Det er jo så mye flott og nyttig der!!
Dette endte jeg opp med i sommer;
 Jeg har enda ikke brukt potetmoseren eller bokseåpneren,
men det er slike ting man kan ha i mange år.
De jeg hadde var jeg veldig misfornøyde med, så
det KAN ikke ble noe værre med disse, tihi ;-)

Slikkepotten og den til å pynte kaker/cupcakes med ble jeg veldig
fornøyd med og  saftmugga har blitt brukt masse siden jeg fikk den.
Matboksene bruker jeg til mye forskjellig, f.eks til rosiner eller kjeks
 til småtten, til lunsj eller oppbevaring. Supre!!

Jeg bestilte dette denne gangen, og gleder meg til jeg får det!
Ellers fikk jeg vertinnegaver og en test på et nytt produkt.

Er dere fan av Tupperware??

Dette fikk de forresten å spise...


Oppskrift kommer snart!!
Ha en strålende lørdagskveld!

13 kommentarer:

Ena sa...

Liker tupperware, og skal i mitt andre selskap på kort tid på tirsdag. Fiffige løsninger på dem :)

Klem fra Ena

Prinsessemamma sa...

Homeparties er gøy! Husker også Tupperwareparty fra barndommen...hehe morsomt at vi trer inn i de voksnes rekker på denne måten! Kjempefine kjøp og lekker cupcakes!:)

Pia sa...

Tjaaa, er vel ikke hekta på Tupperware...Men lar meg absolutt rive med hvis jeg er på sånt party, og har en god del tuppervarer i skapene;)

eventyrLise sa...

Jeg er ikke så gira på den kremsprøyta jeg. Syns liksom det er så tungt å klemme ut av den også sitter det så mye igjen inni som jeg ikke får ut. Har du noen tips siden du liker den så godt? Vil jo gjerne bruke min litt...hehe

Ha en fin lørdagskveld :)

MissMette sa...

Elsker tupperware ღ
fantastisk produkt
og holdbarhet.
Masse fint du har
kjøpt deg og herlige
farger. Jeg hadde
nok latt meg rive
med hvis jeg hadde
vært på et slikt
party, hihi..
Ønsker deg en fin
kveld videre og helg
Klem fra Mette

Guttemamma sa...

Hi hi, har vært på min andel av tupperwareparties...(over 40 jeg vettu). Melboksen er en klar favoritt, ellers er jo bosker til kjøttpålegg kjekt. Men kan nok ikke kalles fan...
Klem♥

Inger-Lise sa...

Smart å lage liste før man skal på sånn party, ellers blir jeg veldig frista til å shoppe både det ene og det andre.. hehe.. Har litt tupper-ting og er godt fornøyd med det meste. :)
Leeenge siden forrige party nå. Må snike meg en tur inn i katalogen for å se om jeg må komme meg på party snart! :)
LørdagsKLEM

Tindrande Auge sa...

elsker tupperwareparty ;) og den bokseåpneren er utrooooolig god ;) jeg har slik selv heeh og er superfornøyd! Klemmer fra Nina

Kristin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristin sa...

Var på dragetur med ei venninne i dag, og hu hadde med seg de koppene med lokk og hull til sugerøyr (har bilde av dem i bloggen i da faktisk!), de var jeg misunnelig på! Kjempekjekke!
Klem fra Haugesund :)

Berit sa...

Tupperwarhar forandret seg endel opp gjennom årene. Mye mere fresh nå men alltid veldig anvendelig. Masse flotte varer. Ha en flott aften

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så vittig..sånn tenker jeg og, når man har tuppervareparty, ja da er man blitt voksen:)
Men det er jo knallgode produkter som varer år etter år..me like:)

Ida sa...

Takk for svar på spørsmålet om vogna:-) Regner med vi ender på den ja.

Jeg har forresten aldri vært på Tupperware-party, men vil tro det finnes mange fiffige produkter som kunne glidd rett hjem her.

Fin kveld til deg!