onsdag 12. august 2009

Tilbake på jobb og strålende vær...

Æsj, idag begynte jeg på jobb igjen. Har ikke vært på jobb siden 19. juni, så det er ganske uvant. Syns ikke det er lenge siden jeg gikk ut derfra og tenkte at jeg hadde VERDENS LENGSTE FERIE.

Idag oppdaget jeg at jeg IKKE hadde det...


Men, men, det er noe eget ved høsten også. Lange turer i skogen (det begrenser seg kanskje noe med en 2 åring, hihi), kjøpe seg nytt høsttøy, sitte inne og drikke kakao/the mens vinden uler ute og det regner, tenne i peisen og kjenne den litt kaldere lufta i neseborene:-)


Heldigvis er det også bare 1 1/2 mnd til vi reiser til Spania, og der får jeg litt påfyll av sol og varme, før den virkelige høsten setter inn!


Idag kom småtten hjem igjen etter å ha vært hos besteforeldrene sine i 5 1/2 dag... Det var så utrolig deilig å få verdens lengste klem, kjenne lukten av ham og høre han si "mamman min"!!!

Da mannen kom hjem fra jobb, satt vi oss alle 3 på syklene våre og syklet en tur på en times tid. Det var så fantastisk flott vær og det var så utrolig koselig å være oss 3 igjen:-) <3


DA vi kom opp i gata vår etter endt sykkeltur, fant vi denne lappen på en av garasjene:


Det var 3 søte jenter på 10-11 år som ville tjene seg litt penger, og da MÅTTE vi nesten slå til på tilbudet. De fikk en 50 lapp og var strålende fornøyde:-)

Det var strengt tatt vi også, ettersom syklene våre var leirete etter fjellturen i sommer!

Morfar var en tur innom og hoppet på en av naboenes trampoline sammen med småtten:-)
Her har vi småtten som stjal sykkelen til en av nabogutta (2 mnd yngre enn småtten), så han ble like godt med. Småtten prøvde å dytte ham av noen ganger, men han tviholdt seg fast:-) De var jo ganske søte da!!!

Det er godt å være hjemme hos småtten igjen, vi har virkelig savnet ham!

Det er også godt at hverdagen tar oss igjen, litt rutiner trenger hele trekløveret her.
Gleder meg ikke til å vekke småtten imorra tidlig for å sette ham av i barnehagen, da men... Det blir nok skrik og protestering til den store gullmedaljen... Ønsk meg lykke til...

Ingen kommentarer: