lørdag 8. august 2009

Og vinneren ble...

....ingen :(

Det var dessverre ingen av dere som klarte å gjette riktig sted:-(

Og jeg som hadde så lyst å finne noe til en av dere kose bloggleserne mine...

Men da får jeg heller dra igang en annen konkurranse en annen gang:)

Reisemålet denne gang var nemlig
BUDAPEST :)



Vi har tatt hop on-hop off buss idag og imorra er det å titte på slottshøyden + bade i Gellert badet:-)


Det kommer en "bønsj" bilder imorra, men nå MÅÅÅ jeg sove, er helt utslitt etter bare 5 timers søvn i natt... (Sovnet på hop on-hop off bussen ista, det sier vel litt, hihi)

2 kommentarer:

Line! sa...

Dårlig at ingen klarte å gjette riktig da gitt ;)
Kos dere videre i storbyen!

Størstepia sa...

Vi skal kose oss, nå er det ut på sightseeing, og etterpå skal jeg slenge inn noen bilder:-)