lørdag 22. august 2009

Bursdag til bestekompisen

Nå har bestekompisen til småtten blitt 2 år også, HURRA:-)
Dagen ble feiret i barnehagen han går, som er en gårdsbarnehage.
Der er det supermange ting å se og gjøre.
Først lekte småtten med bilene og syklene de hadde der, men da han fikk høre at det var hester og andre dyr der, kastet han fra seg lekene og LØP med mamman til bestekompisen:-)
Her er det først geitekillingen og mammaen hans som blir matet av småtten:
Bursdagsbarnet selv måtte også mate litt dyr:

De fleste barna var veldig nyskjerrige på de svarte grisene, men også litt skeptiske:-)
Giiiisa, giiisa (grisen) (også lager han sånn nøff-lyd med nesa:)
Her var småtten og bursdagsbarnet inne & hilste på kaninene:
Og de samme småtrollene inne hos hønene. Bursdagsbarnet hentet selv ut noen egg, og syns det var på sin plass & kakke dem mot hverandre. Det ene egget var ikke enig;-)
Pølser og MER juice blir inntatt og småtten er så opptatt med å spise pølse at han ikke rekker å se i kameraet engang, jeg tok sikkert 6 bilder, mens bursdagsbarnet var lært opp ordentlig og tittet i kameraet og smilte på alle bildene:-)
Sjekk denne flotte Thomas kaka som venninna mi har laget (som tilfeldigvis er mamma'n til bursdagsbarnet:), og den var GOD også skal jeg si dere!!!

Det var en kjempeflott bursdag snuppa, håper dere har den der neste år også, småtten ELSKET å være der. (Det skjønte dere kanskje når vi var igjen omtrent etter dere:-)

Nå skal jeg slappe av med Polar-pizza og Villa Champagne brus og snart gå opp & lese litt i boka mi. Litt deilig å være alene hjemme innimellom også:-)

6 kommentarer:

Mona sa...

åhhh.så koselig bursdag da..kjempe fin kake..Leahn min går i gårdsbarnehage og ho stortrives allerede etter første uka:)Leah hadde Care Bear kake på 1 års dagen sin på nyttårsaften som var:)he he..jeg elsker sånt...gjøre noe spesielt for barna liksom..litt stas på dagen dems..me digger bloggen din fortsatt...god natt og super flott søndag til deg:)

Størstepia sa...

Takker og bukker:-)
Ja, er så morsomt å ha en sånn dag for barna, selvom de kanskje ikke husker så mye av den, så koser de seg masse når de er der!
Søndagen startet kl 0600, så nå gleder jeg meg til å komme meg ut & gjøre noe snart, hehe:-)

Line! sa...

Wow!
For en kul kake! Det er jo som å se mine bakverk det der ;)

Størstepia sa...

Hihi, du får sagt det du:-)
Den var superfin, og god var den også!

Kathleen sa...

For en flott kake :D

Kathleen fra www.matheo.me

Størstepia sa...

Helt enig;-)