søndag 30. august 2009

Shoppings...

Etter vi hadde levert småtten hos morfar i går, dro vi innom & handlet noen mer eller mindre nødvendige ting. (hihi)

Først var jeg innom Polarn og der fant jeg sånne små, søte handsker til småtten. Lette etter sånne i hele fjor, men de jeg fant var bare store... Disse var perfekte og kostet den nette sum av 45,-.


Ellers måtte jeg jo bare innom Lindex. Fikk en sånn mld på mobilen at jeg fikk 25% på et helt kjøp (siden jeg er LindexClubMedlem - anbefales hvis du ikke er det altså!!! Får masse bra tilbud både i posten og på sms!) og den sjansen kunne jeg liksom ikke la gå fra meg... Dette ble fangsten til den lille pjokken min - syns det var så fin blåfarge. OOOOG jeg har litt dilla på grått. Da jeg kom hjem fra Budapest hadde jeg handlet 4 grå jakker/gensere - og da jeg så i skapet hang det 3 grå gensere som jeg akkurat hadde kjøpt på HM katalogen... Hehe. Da må nesten småtten ha litt grått også syns jeg:-) Men jeg likte virkelig dette settet:


I tillegg så trengte jeg en ny juicepresse. Etter at vi giftet oss i fjor, og byttet masse av det vi fikk, så hadde vi gavekort på 900,- igjen. Dette hadde vi nesten glemt, så for at det ikke skulle gå ut på dato gikk vi der vi hadde tilgodelapp og spurte om en juicepresse. De hadde ikke flere manuelle igjen, men de hadde jo en elektrisk en til 299,-. Det syns jeg hørtes så kult ut at vi tok den:-) Nå er jeg den stolte eier av en elektrisk juicepresse. Kan nesten ikke vente til jeg skal ha ferskpresset juice til frokost imorgen tidlig:-)



Utenom om alle funnene over her fikk jeg handlet inn gaver til de to snuppene vi skal i bursdag til de neste 2 helgene og småtten fikk en ny dyne. Nå gikk vi over til 100*140 og i natt er det første gang han bruker den. (Jeg hadde nemlig en uheldig episode med den forrige dyna hans i vasken på fredag, ehh... Derfor måtte han ha en ny, hihi.) Jeg syns han formerlig DRUKNET i den, men han koste seg masse da han ble lagt ned for natten;-)

Syns jeg hadde en bra shoppingdag igår, jeg;-)

Ingen kommentarer: