lørdag 16. mai 2009

Russ

Her er noen av bildene mine fra russetida. Tenk at det er 10 år siden allerede... Og vi som var så store den gangen, når jeg ser russen idag er jo de bare "snørrvalper" :) Kanskje ikke vi var så voksne allikvel?!?!
Moro hadde vi det iallefall!!!
Siden det var tiden før de små digitalkameraene kom, så har jeg bare noen få bilder her på pc'n. Disse er tatt med det STOOOORE digitalkameraet pappa lånte på jobben:-)
Her er russebilen vår: Push (P)opp. Meget innovativt navn, hihi. Men vi likte det da. Og fikk et moro tema i russetoget.
Her satt vi i gågata og fisket med saltsild, og delte ut russekort selvfølgelig:-)

Her går vi & rusler i barnetoget sammen med noen av kameratene våre på idrettslinja:-)

Her kjører russebilen vår inn i parken og russetiden er definitivt over!


Russelua mi. Brukte den aldri, men er jo moro å ha i ettertid. Bestevenninna mi og jeg hadde et russekort sammen også, som det sto "Blond og Blondere" på. Jeg er ikke blond, men kan nok passe beskrivelsen i enkelte anledninger:-)


Ingen kommentarer: