tirsdag 19. mai 2009

BARCELONA

Endelig, endelig, endelig!!!
Imorra er endelig dagen her; kjærstetur til Barcelona!
Har vært ganske hektisk i det siste - mye jobb for meg og omveltninger på jobben til mannen min, og mye styr med minsten...
Men nå er alt glemt, vi setter fra oss minsten hos mamma og drar innover til Gardermoen i 06-tiden imorgon bitti. FY, som jeg gleder meg. Har jo vært mye i Spania, men ikke i Barcelona. Da får vi en ny Hard Rock Cafe også:-)
Dette er bilder fra hotellet vi skal bo på:

Grand Hotel Central. Bildene er tatt derfra. Nå blir det NYT, NYT, NYT.

Har vært innom Rema idag og kjøpt med niste... Oreokjeks, Maryland Cookies, Toffin, Melkerull og Salt Sild. Har tatt med meg 2 bøker, litt SuDoku, en reisedagbok og et MAMMAblad. Ser ut til å bli en ok flytur. Krysser fingrene for null turbulens.

Ha en flott himmelsprett allihopa - bilder og fortelling kommer til mandag!

Ingen kommentarer: