onsdag 6. mai 2009

Spirea som blomstrer & høyere enn himmelen...

Idag er den første dagen spirea'en vår blomstrer ordentlig. Når jeg ser & lukter spirea får jeg en god følelse inni meg.
Det er lukten av vår.
Iallefall for meg.
Den minner meg om 17 mai fra jeg var liten.
Vi hadde nemlig 2 store spirea'er på hver side av trappa i det grønne huset hvor jeg vokste opp, og den blomstret nesten alltid rundt nasjonaldagen.
Jeg har alltid likt den lukten, for da vet jeg at sommeren ikke er så langt unna! Skulle bare ønske den kunne blomstret på 17 mai, for det blir så utrolig flotte bunadsbilder med den i bakgrunnen!!;) Ser litt dårlig ut nå, men det er jo bare litt over en uke til 17 mai!!! Krysser fingrer & tær! (skal nok klare meg uten den i bakgrunnen også altså:)


Her er småtten som begynte å klatre opp stigen utenfor huset ista. Han stoppet etter noen få trinn og sto leeeeenge å tittet opp. Lurer på hva han tenkte på!?!?


Ha en flott kveld, nå skal jeg legge meg & lese "Menn som hater kvinner" !

Ingen kommentarer: