torsdag 7. mai 2009

Monsterbedriften

Må bare sette inn et lite bilde av guttungens favoritter om dagen, nemlig gutta fra Monsterbedriften. Han vil se på den hele tiden, og akkurat nå utkonkurrerer de faktisk Hinkel Pinkel og Makka Pakka. Hvem skulle trodd det?
For å være helt ærlig så syns jeg filmen er helt rå. Disney får det til hver gang. Se på alle små detaljer, de må ha brukt sykt lang tid på å lage filmen. Den er supergjennomført.
Min dvd kjøpte jeg btw på Bali for 5 år siden og den er ikke helt ekte kan man si. Derfor er den bare på engelsk (kan sette den på indonesisk også, hihi), eller mer korrekt: "English for the hearingimpeared". Derfor står det hele tiden nederst på skjermen hva som skjer.
Men småtten er storfornøyd når han får se den, og jeg får laget middag uten en mygg som driver å drar meg i benet hele tiden og sier "mamma,mamma,mamma,mamma" (osv)
Prøver egentlig til å få ham til å like Nemo jeg da, men den har han ikke vist noen interesse for ennå. Det er nemlig min all time favourite...
Have a good night;-)
(shutting down the computer, shutting off all lights, going up the stairs osv osv)
Godt ikke alle filmene er sånn, hihi...

Ingen kommentarer: