tirsdag 5. mai 2009

Misforstått Passat & kameratbesøk :-)

Da jeg hentet småtten i barnehagen idag fortalte 'tantene' meg at han hadde vært helt fra seg en stund før jeg kom. Han hadde nemlig sett en annen Passat som sto på den andre siden av barnehagen, og sto der leeeeenge og ropte: BILA, MAMMA, BILA, MAMMA. Han kaller alle biler for BILA og kjenner igjen ALLE Passater. Uansett hvilken farge den er, hehe.
Godt det ikke er noen Passater her i Norge da, hihi:-)
Ellers fikk vi besøk av en av bestekompisene til småtten idag (og mamman hans da, hihi) og det var riktig så koselig. Vi spiste middag sammen og gutta fikk is til dessert. De lekte veldig bra sammen og det er så moro å se at han begynner å bli større og et riktig menneske!:)
Her sykler de hverandre på den nye trehjulssykkelen, som var en stor hit. Vi så litt på Monsterbedriften og husket litt og kastet litt stein i kommen utenfor her.
Mamma'ene drømte om London på den jenteturen vi skal på i oktober! Gleder meg allerede;)!!! Får bare håpe at det blir London nå da. Er sikkert 10'ende gangen jeg er der, men jeg blir aldri lei av den byen!!
"Er man lei av London, er man lei av livet"...

Ha en flott kveld, nå er det Frustrerte Fruer:-)

Ingen kommentarer: