søndag 3. mai 2009

Toys 'r' us + drømmehjemmet?!?!

I går gikk vi litt berserk på uteleker på Toys 'r' us... Hehe... Det er jo så moro å handle ting til knerten og han virkelig storkoste seg der inne! Vi fikk ham omtrent ikke ut av en lekebil han hadde lagt sin elsk på. Han gikk sikkert ut og inn av den bilen 100 ganger :-) Men vi handlet iallefall et lite fotballmål, noen plastikkballer, innebandykøller, streethockeykøller, golfkøller, en liten trillebår, trehjulssykkel og campingbord m/stoler i Ole Brum. Og det kostet 1300,-. Ikke rart mange handler der!! Klumpen ELSKET den nye sykkelen sin og har gått rundt med den i hele dag.



Ellers har vi besøkt et vennepar som har bygd nytt hus på et helt nytt boligfelt. Jeg har alltid siklet litt på de tomtene der ute, de ligger ikke langt fra vannet, det er nærme skole og det ser litt ut som Wisteria Lane (hihi). Ulempen er vel at det ligger lenger fra byen enn det vi er vant til og vi har egentlig ikke RÅD akkurat nå. Men ser ut som om 'gubben' er litt mer på gli etter at vi var der ute på "befaring" idag:-)
Klarer jo ikke helt å se for meg tomter med flotte hus på disse jordhaugene, men resten av feltet som er ferdig utbygd ser helt strøkent ut!
Vi får se etterhvert. Er jo ingen hastverk ennå mener jeg. Kan vente noen år til, bare at vi flytter like før poden begynner på skolen...






1 kommentar:

Thessa sa...

Tusen takk for stemmen din!
Tror jeg må ta meg en tur på Toyr r us snart:)