onsdag 31. oktober 2012

Halloweenkvelden

 
I dag har vi feiret Halloween,
både i barnehagen og
ute i gata.
 
 *min "Jack o' Lantern*
 
Lille tullemor som gikk sin første Halloween
idag - ikke sånn veldig utkledd, men med
sidelengs regn i perioder, var prinsessekrona
akkurat nok til å være en prinsesse.
(Som dere ser, så prøvde jeg å tegne litt
rosa i kinnene og på munnen, men det
var det en liten frøken som dro utover
med en gang... :-)
 
 
Vi gikk sammen med nabojenta,
og vi var omtrent først ute på hele
feltet, og fikk lassevis av godis :-)
 
 
Det kuleste stedet (ikke lett å se det på dette bildet)
var her, hvor dørene SLO opp og røyken kom ut...
Det var regn og tordenlyder og ungene var FRA
seg av fryd over dette...
(Vi voksne var også rimelig imponerte :-)
 
 
 
 
 
Storebror syns det var like stas å gi ut
godteri til alle de utkledte barna som kom
på døra, som å få selv.
 
 
Vi har hatt en flott Halloween,
tross det dårlige været.
Bare et år til neste gang :-)
 
Håper dere har hatt en like fin feiring!!
 

7 kommentarer:

Anonym sa...

så ut som en flott feiring ja :) Herlige barn du har :)

Lynetmor sa...

Hei, så fin feiring dere hadde :-) Ungene gikk hos oss også.

Mette sa...

Sa artig det sa ut! Husker godt Halloween feiring fra da jeg var barn og bodde i USA. Det var stort, det!

Ellers ma jeg fortelle at jeg dromte om deg inatt! I drommen var det tydelig feriestemning og vi traff hverandre tilfeldigvis pa en togstasjon mens vi ventet med ungene vare (i drommen min hadde du forresten 3 barn - 2 gutter og en jente!!!). Da vi skjonte hvem den andre var, sa endte vi med a skravle som besatte og forlot stasjonen for a drikke kaffe! Ikke den mest spennende drommen, med andre ord..., men det var en koselig "kaffeprat"! :-)))

Størstepia sa...

Hehe;)! Så moro da!! Jeg blir gjerne med på en kaffeprat om vi skulle dumpe borti hverandre en gang altså:)!
Og btw, jeg skal IKKE ha flere barn, de to jeg har holder mer enn nok;)!

Camilla sa...

Så artig ut :

Klem C.

InstatreffNorge sa...

Så fine bilder fra feiringa:)
Ser ut som dere kosa dere masse:)

Jeg er skikkelig gammeldags og
syns det er mye mer kos med julebukk.
Så skal lære opp ungene mine å gå det;)
Vi gjorde alltid det når vi var små
og har mange gode minner fra det:)

Er helt klart med på kaffe og planlegging av nytt treff på nyåret.
Nå er vi jo skikkelig drevne;)

Nyt helga søta;)

Klem

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Så gøy at de gjør noe ut av det i barnehagen også, så nydelige de er :)

Klem