mandag 4. juni 2012

Zanz

På fredag var jeg en tur i Lillestrøm
for å besøke ei venninne som bygger hus like ved.
Da hun spurte om jeg ville være med en tur på Zanz
var jeg ikke vanskelig å be.
Det ble en herlig rosa pose med meg hjem derfra...

Instagrambilde

Og hva var det i posen??


Det ble ikke noe storshopping denne gangen dessverre,
men hadde jeg hatt mangemangemange penger, så hadde nok
flere ting blitt med meg hjem:-)


Fangsten:
Herlige servietter fra Tine K,
klyper med dagene som jeg har hatt lyst på lenge,
et lite vaniljeduftlys fra Love is green
og en liten herlig Mailegbox til tennene storebror mister.

 


Instagrambilde


Jeg ønsket meg også en
K-kopp, for det er jo min bokstav,
men ser dere hvem som mangler her?
Den ENESTE utenom Q-koppen...
Typisk min flaks!:-/

Instagrambilde

Masse fint der, selvom damen som jobbet da vi var der
ikke visste omtrent noe av det vi spurte henne om...

Noen andre som har sans for Zanz?:-)

God mandagskveld til dere alle!!

11 kommentarer:

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Zanz er en kjempe fin butikk... masse flott! Kjedelig at de ikke hadde K, men du fikk jo med deg noen fine ting hjem allikevel da.
Ha en knall fin kveld
klem

HusmorDronninga sa...

Zanz gir bare påfyll i sjela altså! Kontoen skulle bare ha vert fyllt opp med litt ekstra shoppe penger..tihi...

Savner en K- kopp her hjemme også.. den er det ALLTID tomt for... isj... Men det er jo ikke så rart da.. K er kulest, ikke sant? ;)

Klem fra
navnesøster..

Villa Wonka sa...

Ser ut som en kjempe fin butikk. Har aldri vært i en, men skjønner at jeg bør stikke innom hvis jeg er i nærheten engang :-)
Digger klypene med ukedagene på ;-)

Ha en fin uke!
Klem

Guttemamma sa...

Syns du var flink som klarte å begrense deg!! Kjempefine ting du handlet med!
Fin uke til dere og!
Klem♥

24 sa...

så fine ting du kjøpte deg :)

alltid kjekt med litt smånips og.

fin kveld til deg.

henriette

Unknown sa...

Så fine ting:)
Jeg digger nettbutikken og alt det fine de har der... skikkelig min stil, hehe:) Jeg bor omtrent 15 minutters biltur unna, men har aldri vært innom!!! Er det mulig:)
Jeg tør ikke jeg tror jeg, redd for og brenne kortet mitt, hihi;)

Ha en fin fin kveld:)

Fabelaktig sa...

Det er min favobutikk ;)

klem

Mona Christin sa...

Ikke vært der før, men har hørt at det er flere fine interiørbutikker i Lillestrøm.

Det er en på Nordstrand som jeg også lyster på å besøke.

Da drøyer vi møtet. Har tannlegetime kl 10 som jeg hadde glemt så det passet greit.

Klem Mona C

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

ååå, så masse fint:)
Det lyset du kjøpte er bare herlig:)
Ha en suuper dag:)

Vimså sa...

Flotte ting der..Har vært innom et par ganger, og håper på en tur innom i løpet av året..:-)
Ønsker deg ei flott uke..
Mari Johanne, som jobber sammen med din venninne..:-)

Vingesus og Julebrus sa...

hihi...disse bildene har jeg visst sett før...selv om jeg har hatt meg en laaang bloggpause! Flott med Instagram...så går jeg ikke glipp av alt;)

Zanz har maaaaassse flott....farlig å gå inn der...og det gjør jeg jo stort sett hver gang jeg er i nærheten.

Fin dag til deg! KLEM!