onsdag 6. juni 2012

Walking across Brooklyn Bridge (bilderas)


Da vi var i New York i mai,
var en av "mågjøre" tingene
å rusle over Brooklyn Bridge i solnedgangen.

Det var utrolig vakkert,
og jeg har virkelig storkost meg med alle
de herlige bildene jeg tok, mens jeg gikk over der.

Her kommer et aldri så lite bilderas,
enjoy :-)!!

















Å se New York skyline
på kvelden, med alle lysene tent,
er noe av det vakreste jeg har sett.
Stunning!! 

 



The River Cafe.
Vi spiste ikke her på denne turen,
men det er HELT klart et sted jeg skal spise neste gang jeg er der.
For en fantastisk utsikt mot Manhattan.
Har hørt at maten ikke er så alldeles "gæli" heller:-)!

 

Håper bare ikke det er så lenge til jeg får spist her,
eller gått over Brooklyn Bridge igjen!
Savner virkelig denne herlige byen!!

En herlig onsdagskveld ønskes dere alle!:-)
Her er det Cougar Town nå, LOL:-)
 

4 kommentarer:

Anonym sa...

*elsk* Jeg vil dit :) Så flotte bilder :)

I Det Lille Grå Huset sa...

Så fine bilder!Skjønner godt du vil tilbake for det ser virkelig ut som en herlig tur:))
Ha en fin torsdag!
Klem Line

Elin sa...

Jeg sa akkurat til Eamannen å dit må vi en gang altså:)
Nydelige bilder av en fantastisk plass:)

Klemmer Ea

Vibeke / Mammas Hus sa...

Herlig!

Får jo ikke mindre lyst til å reise til NY når jeg leser innleggene dine!! :D