mandag 11. juni 2012

Mine favoritter

Mona Christin har en utfordring gående om dagen,
hvor vi skal vise våre favoritter, og den må jeg
nesten slenge meg på.

Jeg har mange favoritter, men akkurat nå er det disse under
her som er mest poppis hos Størstepia.


De nye Guess solbrillene mine, den korallrøde Essie
neglelakken min, EOS lepomaden, INSTAGRAM
på IPhonen min og de nye Converse skoa. Det går
MYE i dette om dagen.



Enkle, svarte solbriller er noe jeg bruker til ALT.
Instagram har jeg fullstendig dilla på,
det nye kule dekselet til Iphonen
og Convers'ene.



Utenom Instagram er det nok
CONVERSE
skoa som rager helt på toppen...


Hva er deres favoritter??
Gå inn til Mona (HER) og bli med på utfordringen dere også da vel??

Riktig god mandagskveld til dere alle,
jeg skal ut & spise med gamle kollegaer,
gleder meg:-)!


10 kommentarer:

Guttemamma sa...

Nice!! Converse må det være på denen tiden!
Klem♥

Bodil sa...

Så kule favoritter! Converse er en slager her også(selv om jeg ikke har plass i dem pr.dagsdato, så serger til flipflops). Har kjøt meg Ray Ban pilotbriller, knallgoe!! Ellers har jeg fått dilla på neglelakk fra D.Lippmann
Klem Bodil

Carine sa...

Elsker dekselet! Og ønsker meg lave converse, men i røde :).

Ønsker deg en fin kveld :)

Klem

Lynetmor sa...

Hei, så mange fine ting :-) Ha en fin kveld :-)

Mona Christin sa...

Hey girl...

Digger dine favoritter. Kult at du meldte deg på. Husk at du laster opp innlegget i verktøyet under utfordring-innlegget mitt.

Kos deg ute med gode kollegaer.

Klem Mona C

ELIN sa...

Herlige favoritter, skjønner deg godt i dette valget he he :) Lykke til, og ha en flott tirsdag! Klemmer fra Elin

Karianne Vikse sa...

Kunne likeså vært mintt innlegg, kjempe nice.
Håper du har mottatt gaven fra meg.
Ha en fin dag
Klem fra Karianne

Kristin. Hjem og hobby sa...

Hærlige favoritter! Nå fikk jeg skikkelig sommerstemning:-) Hilsen Kristin

mona sa...

Nice!! Kunne gjerne tenkt meg alle de tingene der, ja :)

Stine-Iren sa...

nydelige favorittar.essie sine neglelakkar er fantastiske:) Converse sko kan ein ikkje vere foruten:) Ha ein fin kveld:) klem