torsdag 7. juni 2012

I 4 herlige år

har jeg og mannen vært gift.
Selvom ikke alltid livet er like lett,
og vi ikke har hatt så mye tid til å
være kjærester, så er vi alltid flinke
til å si "jeg elsker deg" og gi hverandre
en nattanuss før vi sovner. Vi er flinke
til å holde hender når vi går alene,
vi kan se hverandre dypt inn i øynene
og være enige om å være uenige.
Vi er veldig like og har mye av
de samme drømmene og visjonene.
Jeg vet at dette kommer til å vare
livet ut, og jeg virkelig GLEDER
meg til å tilbringe resten av livet
mitt sammen med denne herlige
mannen. Er så herlig at jeg kan si
"mannen min":-)!

7/6-08

Det er så godt og trygt å ha funnet
sjelevennen sin!! Takk for at
du er min, kjære !


Hvis dere vil lese mer om bryllupet,
kan dere trykke dere inn HER, HER eller HER:-)

Håper alle har en herlig torsdag,
vi skal ut & spise en romantisk bryllupsmiddag sammen:-)!



22 kommentarer:

24 sa...

gratulera med bryllupsdagen :)
så koslige bilder og fint skrevet


fin torsdag til deg.

henriette

Familiene Buer Buer og Kolnes sa...

Gratulerer med bryllupsdagen!
Viktig dag å feire <3
Nydelig bilde :)
Nyt dagen og hverandre!
klem Carina

Mette sa...

Gratulerer med dagen!

Elin sa...

Gratulerer så mye med bryllupsdagen:)
Kos dere på dagen deres:)

Klemmer Ea

ELIN sa...

Gratulerer så mye med bryllupsdagen. Håper dere får en koselig og romantisk kveld i sammen. Wæææ, ikke lenge til vi har 10 års bryllupsdag (fy så gamle vi blir hihi). Klemmer fra Elin

Mona sa...

gratulerer med dagen!!

Camilla sa...

Så koselig, gratulerer :)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Gratulerer! ♥
Så fine bilder :)

Hild Frøya sa...

Gratulerer med dagen :-)

Divamamma sa...

Gratulerer så mye :-)

★ Heidi ★ sa...

stort grattis!! kose dere med middagen i kveld!

Mona Christin sa...

Hællæ snuppa.

Gratulerer med dagen (selvom jeg sa det ista). Men det kan vel ikke sies nok... Håper dagen blir fin sammen med din kjære. Og for en fin gave du fikk. Snille mannen.

Vi snakkes snart igjen.

Klem Mona C

stina sa...

Gratulerer så mye med dagen deres!!
Nyt de romantiske dagene,de er gull verdt:)

Klem fra meg

i mitt lille rekkehus sa...

Flotte bilder, og gratulerer med bryllupsdagen:)

Christine sa...

Gratulerer med bryllupsdagen=)
Tittet litt på linkene også, og det ser ut som at dere hadde et uforglemmelig bryllup!

Ha en fortsatt flott uke;)
Klem fra Christine

Karianne Vikse sa...

Så romantisk innlegg.
Gratulerer med dagen og måtte dere være lykkelige ever after.....
Har du fått post av meg?

Nyt helgen som kommer om 5 min...
God natt
Mvh Karianne

Turid sa...

Gratulere så mye med bryllupsdagen!! Så gøy at vi "samme" lørdag.. Og takk for hyggelig hilsen inne hos meg!

Håper dere fikk en romantisk feiring i kveld!

Hilsen Turid

Unknown sa...

Nydelige bilder og vakkert skrevet ♥
Gratulerer med dagen;)

Inger-Lise sa...

Gratulerer med gårsdagen! Fine bilder og fine minner!
Håper dere koste dere på date i går. ;)
God helg. Klemmer

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gratulerer med bryllupsdagen som var ♥

Kjempefint innlegg!!

Unknown sa...

Åhhh tåre i øyekroken!! <3
Vakker tekst til vakre bilder av dere. :-)
Tusen takk for flotte hilsener hos meg. Nå har jeg tørket støv av bloggen og beveger meg inn i blogglandia igjen ;-)
Moro å finne deg på instagram ;-)
Ha en fin fredag!

KLEM!

Ingvild B sa...

Gratulerer! ♥ (litt på etterskudd)