fredag 15. juni 2012

Egne shoppingkupp fra New York


Endelig har jeg rotet meg til å
lage et innlegg om alt det fine jeg
kjøpte meg i New York !!:-)

Sephora handlet jeg øyenskygge,
sminkebørster & mascara. På
Victorias Secret handlet jeg parfyme & på
Duane Reade handlet jeg shampo, balsam, EOS
lepomader & Essie neglelakker.
Alt til fantastiske priser :-) !!



Sko er et MUST å handle i New York.
Converse er det vanskelig å være innom
uten å shoppe mye. Jeg kom ut
med 4 par. 3 par til meg og 1 par til
mannen. Kostet meg tilsammen 1100,-.



Angrer på at jeg ikke kjøpte flere,
men så skal de jo brukes også da.


3 kjøp jeg er veldig fornøyd med;
Guess veska
Converse skoa
&
Gap buksa.


På Woodbury hadde de en HERLIG
Guess accessories butikk som jeg
R A I D E T.
Jeg kjøpte solbriller, veske, klokke, sminkepung,
liten & stor lommebok.




Footlocker kjøpte jeg disse "knæsje" Nike skoa.
Jeg skulle egentlig ha noen helt hvite Nike Shox,
men disse MÅTTE bare bli med hjem.
De ropte på meg. "kjøp oss, kjøp oss"!!! :-)



På Victorias Secret kjøpte jeg som skrevet over
parfyme, men jeg rasket også med meg noe annet:-)
En haug med herlige truser og deilig pysj.
Rosa såklart!:-)
Digget den lilla trusa, måtte ha den, bare måtte:-)


Century 21 handlet jeg meg Polo piquet skjorte,
Polo kjole og Guess olabukse.
Abercrombie ble det med en hvit, en grønn &
en rosa/reskenfarget t-skjorte.
Gap fant jeg den herligste turkise buksa, deilige
olabukse og super chinos beige bukse.


På Abercrombie handlet jeg også denne joggedressen!


På Apple store fant jeg dette søte dekselet,
elsker fargen (og sitatet da:-)!


Det var en egen Yankee Candle butikk på
Woodbury, og det var ikke lett å bare plukke
med seg noen få lys hjem. Endte opp med disse 3.


B&H fotobutikk fant jeg dette søte
coveret til IPad'n. Tror det kostet en 100 lapp.
Kjøpte også et SD minnekort
på 32 GB. Greit å kunne ta bilder med høy oppløsning:-)!


Jeg handlet endel småting også,
og selvfølgelig en hel haug til barna,
men det får komme i et eget innlegg!

Ikveld er det sommeravslutning med
jobben, og det er bare å kle på seg,
for vi skal være ute hele kvelden! :-)
Gleder meg til å skravle med kolleger igjen!
(Kommer sikkert et bilde eller 2 på Instagram:-)


God helg til dere alle!!


12 kommentarer:

Bodil sa...

Gurimalla så mye fint du har shoppa, er SÅ misunnelig. Min drøm r å reise t New York, på shoptillyoudroptur.
Ha en fin fredag;-)
Klem Bodil

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Mye fint ♥ Ser ut som du har hatt en fin tur ja :)

God helg!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så utrolig mye lekkert du shoppet. Digger de hvite skoene du har på deg på båten. Kule
Ønsker deg en knall fin helg
klem

Tindrande Auge sa...

åå så masse LEKKERT ;) kose deg på sommeravslutning! Klemmer fra Nina

Ann-Kristin sa...

oj, så mye lekkert! Kunne ønske vi hadde bedre tid i NY vi også, spesielt vi shoppingglade damer..
innlegg om min shopping i dag jeg og! klem fra Ann-Kristin

Villa Wonka sa...

Så utrolig mye fint du har shoppa! Og heldige meg har fått en liten smakebit :-) Tusen takk nok en gang for giveawayen! Parfymen er allerede blitt en favoritt! Spørs om ikke det må shoppes litt større flaske på taxfree i sommer :-)

God helg!
Klem

ELIN sa...

Ikke lite missunnelig nå assa, selvom det kaskje ikke er helt lov he he. Utrolig mye flott! Gleder meg såå til vår tur. Håper du har en super kveld med kollegaer i kveld, og fortsatt god helg! Klemmer fra Elin

Mona Christin sa...

Kul shopping. Skal det væra så skal det væra, ikke sant? Mange godbiter du har fått røska med deg.

Min kollega dro med seg converse til jentene, så nå er de superfornøyde.

Klem Mona C

Camilla sa...

Her var det myyyyye fint, jeg vil også til USA!!!! Klem fra meg,C.

Jeanette sa...

så mye fint du hadde fått kjøpt deg a :) Likte veldig godt de nike skoa dine :)

mammaKine sa...

WOW! Så mye fint! Heldiggris :-)

Nina sa...

OMG så mye fint!!Misunnelig!!

Det er sååå mye å shoppe i USA,jeg har shoppa meg halvt ihjel når jeg har vært der:)