søndag 24. juni 2012

Shoppingkupp til kidsa (fra N.Y.)


Det er rart med det, men når man er på tur uten
barna, så blir det allikevel mye handling til dem.
Det hadde jeg uansett tenkt til, altså, og hadde
lange lister over hva jeg skulle se etter.
Jeg fant mye av det jeg hadde planlagt,
men også mye jeg egentlig ikke skulle hatt, tihi:-)!

Hårstæsj til lillesøster var en ting som sto høyt på lista.
Hun begynner å få skikkelig langt hår (luggen spesielt) og
spenner var noe hun virkelig trengte!
Jeg fant en fantastisk nydelig rosa hårstæsj-butikk
på South Street Seaport hvor jeg handlet mye:-)!


Storebror fikk mye sommertøy, og helt ubevisst hadde jeg
handlet tøy som jeg kunne bruke om hverandre.
Genialt den uken som det var så varmt i mai!
Håper bare han får brukt det litt mer i sommer...
Tøyet er handlet på Osh Kosh B' Gosh, The Childrens Place
& Century 21.


Geoxsko skulle jeg handle, for det visste jeg var mye billigere i USA.
De har det samme som her hjemme, men de 4 parene under
her fikk jeg til den nette sum av 1070 NOK. Det er mer enn halv pris!

 

Et par Crocs til storebror måtte også bli med.


Bilde lånt fra Crocs.com

Solbrillene fra Osh Kosh B' Gosh har blitt brukt masse allerede:-)!


Regnjakke fra Osh Kosh B' Gosh til lillesøster.
Den har også vært luftet mye:-)

 

Snuppa fikk også sommertøy,
her fra Osh Kosh B' Gosh & Gymboree.
Håper dette også kan bli litt brukt i sommer.
Bare været bedrer seg litt nå, så...

 

Pysjer trengte lillepia virkelig,
og disse fra The Childrens Place har vært en favoritt.


Ellers ble Disney Store besøkt, og her ble det både spisebrikker,
tallerkner & pysjer med hjem. Kult badehåndkle fra The Cildrens
Place til lillesøster og de kuleste Phineas & Ferb solbrillene til
storebror. Morsomme tallerkner fra M&M's store "måtte" jeg
også ha til barna.


På M&M's store fant jeg også dette herlige bowlingspillet
til barna. Kostet ikke stort og var veldig lett. Greit når
man skal tenke på vekta på flyet hjem også.



I tilegg til dette var jeg innom FAO Schwarz (lekebutikk)
og kjøpte en Smurfe t-skjorte til storebror og en liten
tiara til lillesøster. T-skjorten er allerede en favoritt,
mens tiaraen skal få ligge i skuffen litt til.

På Century 21 fant jeg Calvin Klein boxershortser & Svampebob
truser til storebror og en turkis Polo kjole til lillesøster.

Da tror jeg at det meste er med her.
Puh. Det ble nok ting og nok penger av dette,
SELVOM alt er så billig i USA ;-)!

Håper alle har hatt en super St. Hans helg,
her har det stort sett regnet,
men vi har storkost oss på hytta fordet.
Bilder kommer imorra!




10 kommentarer:

Livy sa...

Jeg hadde seriøst dødd der borte!!! Hadde handlet meg ihjæl☺ Suuuupermye fint du har handlet!

Ønsker deg en fin start på uken som ligger forann! Nå synes jeg go' været skal komme til østfold! Klem fra Livy

Tonje Merethe sa...

Så mye fint du har kjøpt til barna dine. Nå fikk jeg lyst til å ta en tur over på shopping.. Og Geox til den "fine" prisen da, heldig der altså.

Ha en flott ny uke.
Klem fra Tonje Merethe

Vimså sa...

Her var det masse fint - likte spesielt hårspennene.. For et utvalg.. og at Geox er til halvpris over there - ja, det var et fint råd..:-) hvis jeg en gang for med meg kailln.
Veret har vel ikke vært mye å skryte av denne helga - men vi trumfa oss igjen en aften på verandan i går kveld. Greit når ein har pledd. Trivelig at du ville delta på min lille give away .
Ønsker deg ei flott uke:-)
Klem Mari Johanne

Mona Christin sa...

Så herlig shopping. Moro å kjøpe til ungene og se de forventningsfulle fjesene når en kommer hjem fra tur. Jeg hadde nok gått amokk "over there".

Vi sees i morgen.

Klem Mona C

Hegeslilleboble sa...

Blir alltid myyye shopping til barna på tur, kjenner til det:). Fine ting du ar funnet!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Sikker på at du ikke måtte betale for overvekt hjemover? :-)
Kule NY-bilder under her, mannen har veldig lyst å reise dit.

Ingvild B sa...

Hadde du med deg mange ekstra (tomme) kofferter? Hihi..

Ann-Kristin sa...

ojda, så innmari mye fint til ungene! Tipper de ble llle glade! kjenner godt til fulle USA kofferter, hehehe, og enda har jeg ikke barn engang!
klem

Nina sa...

Gurimalla så mye fint,blir helt grønn av misunnelse her jeg sitter.

Husker hvor mye jeg shoppa til meg selv da jeg var i USA,og det var før jeg fikk barn.

Jeg hadde antagelig "tatt helt av" om jeg hadde dratt dit nå:)

Linda S sa...

Så mykje fint du fann til dei små!! Eg kunne godt tenkt meg å sett den hårstæsjbutikken <3