fredag 1. juni 2012

Mai - bilder & Instagram

Da var nok en måned over
og en liten oppsummering av mai
syns jeg er på sin plass!:-)

I starten av mai var jeg på fantastisk jentetur til byen over alle byer:
NEW YORK !!




Vi opplevde utrolig mye og fikk shoppet kortene hel tomme:-/
Jeg brukte Instagram mye mens jeg var i NYC, veldig lett å
oppdatere istedenfor å blogge underveis.
Her er et bilderas av bildene jeg delte fra turen:




Resten av mai kan vel oppsummeres slik:
Festligheter (17.mai & konfirmasjon), lek og moro ute,
snø i starten av mai og 30 grader i slutten.
Storebror har lært seg å sykle, mens lillesøster
trives godt bakpå pappas sykkel;-)
Svømmekurs, golftrening, bading ute & masse IS!!!




Mai var min første måned på Instagram,
og man kan vel si at jeg ble litt hekta.
Utrolig gøy for meg som er så glad i bilder,
og siden jeg ikke er på FB, så er dette engod erstatter.

Jeg heter Storstepia der, legg meg til da vel,
om du også er på Istagram, så finner jeg deg og:-)!

Maibildene mine på Instagram:


Les om Istagram HER.



Nå venter den beste måneden i året,
for juni, det er nemlig MIN måned!
Joho, bare 8 dager til bursdagen min!!:-)


8 kommentarer:

Elin sa...

Herlige bilder fra en flott mai måned:)

Ønsker deg en fin fredagskveld:)

Klemmer Ea

Tove `blogg verden sa...

Flotte bilder :) Var innom instagram...men skjønner ikke stort ;) La meg til som følger hos deg :) Jeg heter tovejj :D
Ha en god helg
klem Tove

♥ Netta ♥ sa...

Så mange herlige bilder inne hos deg. New York ser helt fantastisk ut, det må jo være den ultimate turen for en jentegjeng :-)

Masse herlige bilder fra Instagram hos deg. Jeg har akkurat begynt å bruke dette programmet og synes det er kjempestilig. Flott måte å dele bilder med andre på.

Ha en fin kveld!

Klem
Netta

Shy sa...

Fine bilder!
Følger deg på IG, eg!
Ser at du fann meg også, der eg skåler med Corina og
vin;-)

Ingvild B sa...

Herlige bilder fra en heftig måned!
Kan JUNI toppe denne altså? =]

eventyrLise sa...

7 til min. Grøss og gru ;-)

Ha en flott helg!

Inger-Lise sa...

Koselig oppsummering med mange herlige bilder! :) Har digget å lese om NY turen deres. Lagrer alle gode tips i bakhodet. Vil vil vil dit snart igjen, allerede alt for lenge siden sist (i 2003).
Ønsker deg en superbra helg og en finfin juni. ;)
Klemmer

Hegeslilleboble sa...

Så herlig oppsummering, du har hatt en fin måned:)