søndag 17. juni 2012

Storebror- og mammahelg

Denne helga har vært min og storebror sin.
En helg viet til BARE storebror.
Det blir fort veldig mye oppmerksomhet
på lillesøster, og storebror er ikke alltid
like fornøyd med det. Og det skjønner jeg godt!!

Vi dro til mormor og tok toget
sammen med henne til Oslo. Det var veldig
stas, og storebror koste seg masse!!
Vi tok også t-banen og trikken og det
var jo halve moroa med Oslotur, syns storebror :-)






Vi koste oss med boller på United Bakeries,
vi handlet klær til storebror og vi var sikkert
en time på lekebutikken. Akkurat sånn storebror ville ha det.



Vi var innom og besøkte tante på Stockfleth's
og vi spiste middag på Mc Donalds.
Det regnet katter og hunder i Bogstadveien,
men med gummistøvler og paraply så var det
helt greit. Det var jo så gøy å hoppe i vanndammene:-)!



Vi sov hos mormor, bare storebror og jeg.
(Og mormor da;-)
Storebror hadde en fantastisk lørdag, og jeg
koste meg veldig jeg og. Tror vi må gjøre
dette snart igjen!:-)

Håper dere andre har hatt en like bra helg!!:-)



18 kommentarer:

Monja sa...

åååå, så hyggelig. Har jeg tenkt på også, bare ta med meg mi eldste på en liten roadtrip til hovedstaden, for en kosedag...takk, for påminnelse. Sparker meg selv bak;)))skal gjennomføres iløpet av sommeren:-)))

Inger-Lise sa...

Hørtes koselig ut. Heldige lillebror som fikk en dreamday med den beste mamman. :)

Villa Wonka sa...

Det hørtes utrolig koselig ut! En skikkelig drømmedag for en liten gutt!
Ha en fortsatt fin søndagskveld!
Klem

Christine sa...

Så koselig:))
Fint for de små å få litt alenetid med mamma eller pappa i blant.

Mona Christin sa...

Hei.

Hørtes fint ut. Vet det er etterlyst her og, så vi får se i.l.a. sommeren. Du var vel innom HM Home, eller?

Klem Mona C

Bodil sa...

Så koselig! Det er viktig å ikke glemme de største heller, av og til blir de gjort større enn de egentlig er....
Ser ut som dere har hatt en flott dag sammen!
Ønsker deg en finfin uke!
Klem Bodil

Mette sa...

Sa kos dag for dere alle! :-)

★ Heidi ★ sa...

Saa utrolig kjekt:)
Vi har paa en maate storebror- og- mamma- dag i dag vi!
Marcus har jo vannkopper og er hjemme fra bhg. Og lille Sander sover jo stort sett bort dagene;)
Saa da har vi virkelig tid aa snakke mye sammen og ta livet med ro! Herlig!
Og mine gutter er ogsaa superfan av offentlig transport!
Hva er vel bedre enn buss og bybane??

Ha en finfin ettermiddag!

Vingesus og Julebrus sa...

Stas med mamma og storebrortur!! Nei, det er nok ikke alltid like greit å måtte dele oppmerksomheten med lillesøsken, men da er det jo godt man kan dele litt på hvem man gjør tingene sammen med: )
Lett å se at han koste seg i allefall!

KLEM!

ingrid sa...

Så koselig....fikk litt dårlig samvittighet jeg nå...tror jeg og storebror her i hus snart må ta en slik dag!!!

Marie S sa...

Det hørtes korselig ut. Hørtes ut som en veldig fin helg for storebror da!

Hilsen Marie

InstatreffNorge sa...

Snupppa, har du hatt bursdag???
Alt går jo meg hus forbi om dagen:P
Et halvt år eldre enn meg da jo;) hihi.. grattis såå mye:);) For noen gaver og for en fest du har hatt:) RÅSA all the way:) herlig!
Og så mye fint du shoppa deg i NY:) Elsker Victorias secret...sukk..vil dit igjen:)

Så flink du er som finner på så mye gøy med storebror alene, han er heldig:)
Spent på det selv, hvor sterk sjalusien blir når d kommer en til.. men jeg får følge rådene dine:)

Nyt den nye uka da:)

Klem Lise

FruKarlsen sa...

Høres ut som en hyggelig helg, både for storebror, mamma og mormor !

Koslige bilder :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så herlige...
Så ut som der kosa dere kjempe masse.
Ha en knall fin kveld
klem

♥ Netta ♥ sa...

Dette var nok en dag storebror kommer til å huske LENGE! Det blir fort mye oppmerksomhet på de minste så da er det ekstra viktig med egentid for det store :-) Dere har virkelig fått med dere creme de la creme i Oslo, både for store og små ;-)

Ha en fin kveld!

Klem
Netta

mona sa...

Så koselig!! Det skal jeg passe på å gjøre selv, når lillesøster blir litt større :)

June sa...

Å så kos!! Kan tenke meg han hadde det gøy! :)

ELIN sa...

Å så koselig, og sikkert veldig gøy for storebror. Kjenner jeg er litt dårlig på å ta med meg en og en, og det fortjener de jo iElinnnimellom :)Koselige bilder! Klemmer fra